Jag har precis köpt en Audi TT -99. Den har en röd knapp under belysningsvredet. Förre ägaren hade ingen aning om vad den hade för funktion, och nu undrar jag om någon kan hjälpa mig med denna gåta.
Robin
Senast redigerat av Robin_hockey90 (26 september 2010)
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
En sån vill jag med ha, vart köper man dessa "kit" tro?
Har du testat att trycka på knappen eller vågar du inte?
Senast redigerat av Aerocombi (26 september 2010)
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Jag har precis köpt en Audi TT -99. Den har en röd knapp under belysningsvredet. Förre ägaren hade ongen aning om vad den hade för funktion, och nu undrar jag om någon kan hjälpa mig med denna gåta.
Robin
o tjena du, de tror du någon här ska kunna svara på? den som satt dit knappen vet, de kan vara en strömbrytare till steg, lampor, neon eller vad som helst, kan vara till en kompressortuta som skickar ut några skumma ultraljudssignaler så de bara dräller fram tjejer med snigelspår efter..
men vill du ta reda på va den har för funktion så plocka ut den o följ sladdarna..
Okej Tack för alla svar. Jag har faktistk inte vågat trycka på knappen. Förra ägaren visste inte vad det var. Kommer testa detta under dagen. Återkommer när jag testat, om jag fortfarande lever