ska man köpa rc bil så e det Fg eller lauterbasher som gäller som har en 22cc tvåtakts motor som bara går och går! metanolbilar e bara skit, dom kräver ungefär 2tim meck för att kunna köras 10min, tro mig jag har sysslat med sånthär i många år nu och vet vad jag snackar om, jag vet hur det va förr när man skulle till banan och köra för skojs skulle en söndag med sin metanolare, kom upp till banan och skulle starta men den starta inte, jaha tänkte man vad e nu felet? jo då vad det något sån cp som att det va för varmt den dan så då gick inte motorn pga att det blev fel med soppablandningen när luften va varmare änn när man ställde in förgasaren! konstigt men sant! så förra våren köpte jag en fg truck som jag inte har behövt göra ett skit med bara hällt på bensin och tvåtaktsolja och dra igång den! så snälla köp inte metanolbilar om ni inte kan dom utan och innan och har ett välldigt bra tålamod, dessutom får man byta kolv och foder i cylindern typ var 3tim! det va det jag ville säga
Ps 1: Fg och lauterbasher finns med 4*4 som tillval tror jag
Ps 2: Så¨som dom kör på första filmen lär man inte sig på en handvänning jag lovar det tar minst ett halvår om ni kör dagligen!
Senast redigerat av Rapid (5 juli 2006)