BadBoy89 skrev:
Du måste ha Forza Motorsport 3 Limeted Edition för att få den koden har du inte den så har du inte kod heller i en LImeted edition få du några bilar somdu få inte i valing några av de är Aston Martin DBS och Corvete C6 ZR1 och några till mins inte helt rätt nu MEN om du köper MS Microsoftpoints så kan du köpa d e banorna visa Game Marketplace
Vill du göra det lätt för dej och ha 3 st bilar som andra inte har så kan du köpa den nya forza 3 som har komit ut en speciel utgiving och då få man Mercedes SLS Lexus LSF och Konis.gggggggggg elle va den heter nu en speciel model av den med och sen få du alla dlc pate som har komit till spelet hittils och alla banor inklosive benchmark med behöver du hjälp så få du gärna adda mej på Xbo så kan jag hjälpa dej mer där skiv bara en mesig va du heter där anas så att jag kan acceptera
jag har inte limited. fick med kod för benchmark banorna
Senast redigerat av Seth (9 januari 2011)
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra