Runt 1500-2000kr, man blir ju skonad tack vare att man turas om att köra till jobbet varannan vecka 6 mil tur å retur märks rätt bra annars på ekonomin
En full tank brukar räcka en månad normalt... Dock varit mycke nu i maj.. så fått tanka den full 2 gånger... Tanken rymmer 110liter... Å på de tar ja mig ca allt från 45mil till 90mil.. beroende på va för ryck bilen får... Å kör på diesel.. Vet inte alls vad den kostar just nu.. Senaste 2-3 senaste gångerna ja spolat den full har ja lånat mammas tankkort
Edit: Å sam åker till jobbet oxå.. ca 7-800 meter till jobbet?
Tankar för 3000-4000:-/månad och har 10mil ToR till jobbet + frugans 2000:-/månad. Så sopparäkningen är aldrig rolig
// Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
En full tank brukar räcka en månad normalt... Dock varit mycke nu i maj.. så fått tanka den full 2 gånger... Tanken rymmer 110liter... Å på de tar ja mig ca allt från 45mil till 90mil.. beroende på va för ryck bilen får... Å kör på diesel.. Vet inte alls vad den kostar just nu.. Senaste 2-3 senaste gångerna ja spolat den full har ja lånat mammas tankkort
Edit: Å sam åker till jobbet oxå.. ca 7-800 meter till jobbet?
tankar 70liter varannan dag diesel dessutom..du är på tok för lättfotad ;-) tror jag kommer 40mil på 70liter diesel