Tack!! Nej jag kör inte Lunda iår. Sebbe: Ja det gick sjukt smidigt, förvånansvärt!!
Varför ska du inte köra driftingen?!!
/R
Är lite orolig över oljetryck så jag är inte säker på om bilen orkar med såpass mycket hård körning.. Sen är lite klurigt med min öppna diff som låser båda lite när den vill, har hållt på att gå illa redan.
Efter en lång sommar blev det trökigt att åka utan någon form av ljud i bilen förutom ett dånande avgas, därför lade jag en beställning på koax. högtalare och en huvudenhet! Riktigt nöjd med grejerna, efter lite modifieringar satt allting där det skulle.OBS: Basen är inte min.
En kompis hade en röd Sparcostol låg och skräpade, eftersom jag knappast kommer hitta en likadan Bridestol som jag har till ett rimligt pris så bestämde jag mig för funktion före utséende. Det är ju iallafall samma färg, right?
Sålde iväg lite grejer från garaget och nappade på en uppsättning Keskin Kt1 16x9 ET30 rimz på oijoij. Efter en lång frakttid anlände de äntligen!
Detta är vart jag är i skrivande stund! Eftersom fälgarna har bultmönster 4x100 behöver de antingen borras eller en uppsättning konverteringsspacers. Vad tror ni?
Borra upp dem till dubbla bultmönster. Då kan du sälja dem till både 4x100 och 4x114,3. Kan ju vara lite svårt att få dit en konverteringsspacer utan att bredda skärmarna (av bilderna att döma). Verkar normalt sitta ett lock över centrum eller? Borrar du om försvinner tappen som håller locket på plats.
För att underlätta poleringen kan du kapa av ventilen. Du får nya via gummiverkstaden när däcken ska krängas på.
Mina nya rims till C4:an har dubbel håldelning (100 och 108) och det stör inte
Keskin fälgarna är inne för borrning och jag river ur lite inredning ur japanen.
Plockade bort mätarpanelen för att ersätta några dioder och kika varför min instrumentbelysning inte fungerar.. Tänkte passa på att snygga till mätarpanelen, men har idétorsk! Satt tydligen blåa dioder isatta, inte riktigt min smak.. :think:
Streckläste hela tråden nu och man blir ju så jävla motiverad själv att åka och mecka med sin egna s13! Dock är det pengarna som fattas för mig Ska bli kul och se din s13 kommande säsongen!