3324
Sök

vilken är din favorit artist/grupp?

med lem
1 147 Inlägg
5 juli 2006
Trådstartare
fick för mig att det skulle vara kul o veta lite vad folk har för olika musikstilar.
någon som vill dela med sig?

för min del e det Fronda som gäller, han gör klart bäst texter o skönast musik=)

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

608 Inlägg
5 juli 2006
oj oj svårt att säja finns så många! hmm här e no några: iron maiden,axel rudi pell,edguy,metallica m.m sån musik och så hör jag på dance/techno som t.ex cascada och groove goverage och sen naturligtvis dansbands musik och där är favoriten så klart lasse stefanz! smile

old volkswagens never die,they just get lower:D

volvoraggare
4 776 Inlägg
5 juli 2006
i norrtälje där jag har bott och som jag är ständigt i har mina kompisar ett band som heter demented som röjjer på www.demented.se kolla gärna in dom

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

volvoraggare
4 776 Inlägg
5 juli 2006
jens volvo in sports skrev:
oj oj svårt att säja finns så många! hmm här e no några: iron maiden,axel rudi pell,edguy,metallica m.m sån musik och så hör jag på dance/techno som t.ex cascada och groove goverage och sen naturligtvis dansbands musik och där är favoriten så klart lasse stefanz! smile

dansbandsmusik är inge musik bara ett olidligt hemskt skrål från kavajklädda gubbar

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Scania arbetare
364 Inlägg
5 juli 2006
jens volvo in sports skrev:

Axel Rudi Pell rockar fett som f*n

Audiholic!

"Ijenkligen"
786 Inlägg
5 juli 2006
system of a down gör jävligt bra musik

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

945 Inlägg
5 juli 2006
Favoriten i alla lägen är Elliott Smith. Men musiken som spelas i ipoden mest nu är The radio dept och Tiger Lou.

Muttley
5 juli 2006
ja ni
de är fronda,  System of a down of course hehe... typ blandad tekno och sådant som får igång en rejält smile

10 287 Inlägg
5 juli 2006
Neil Young

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Yrkesförare
1 073 Inlägg
5 juli 2006
Clubmusik på dansgolvet o i bilen, Hårdrock på gymet, Lasse Stefanz o country i lastbilen, michael Jackson i garaget... Ja, jag kan säga att jag lyssnar på det mesta:)

17 Inlägg
5 juli 2006
Mnemic, Soilwork, Engel, Disturbed, Tool...... typ så

2 594 Inlägg
5 juli 2006
H-P burman

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
5 juli 2006
Har ingen favoritartist eller grupp, utan allt inom kategorin vocal trance lyssnas hårt på wink

Studerande
463 Inlägg
5 juli 2006
takida big_smile

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?

45 Inlägg
5 juli 2006
Stonesour, såg dom live på hultsfred och man kan ju inte annat än älska Corey's röst.

524 Inlägg
6 juli 2006
Country. Bara hedelig amerikansk country,,, ingen kommer nånsin att var bättre än Johnny Cash,,, Inte äns Elvis!

128 Inlägg
6 juli 2006
hmm oj. Ville Valo e ju personlig favorit, ägde hårt på hultsfred. Sen e de ju allt från MIsfits,nirvana,Thåström,cash till ultimathule och meduza. De mesta utom Hiphop typ:P

Burn IF performance

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
6 juli 2006
In Flames, Slipknot och Dance musik går hett

too fast to live, too young to die
357 Inlägg
6 juli 2006
är väl lite allt möjligt... country mest! tim mcgraw, brad paisley, keith toby, och sedan rock: alla power ballads (rock) från 80-talet smile

22 Inlägg
6 juli 2006
michael jackson eminem linkin park

Sök