oj oj svårt att säja finns så många! här e no några: iron maiden,axel rudi pell,edguy,metallica m.m sån musik och så hör jag på dance/techno som t.ex cascada och groove goverage och sen naturligtvis dansbands musik och där är favoriten så klart lasse stefanz!
oj oj svårt att säja finns så många! här e no några: iron maiden,axel rudi pell,edguy,metallica m.m sån musik och så hör jag på dance/techno som t.ex cascada och groove goverage och sen naturligtvis dansbands musik och där är favoriten så klart lasse stefanz!
dansbandsmusik är inge musik bara ett olidligt hemskt skrål från kavajklädda gubbar
Clubmusik på dansgolvet o i bilen, Hårdrock på gymet, Lasse Stefanz o country i lastbilen, michael Jackson i garaget... Ja, jag kan säga att jag lyssnar på det mesta:)
hmm oj. Ville Valo e ju personlig favorit, ägde hårt på hultsfred. Sen e de ju allt från MIsfits,nirvana,Thåström,cash till ultimathule och meduza. De mesta utom Hiphop typ:P