3299
Sök

Köpråd: Van

32 Inlägg
6 oktober 2010
Trådstartare
Har tänkt köpa en van, och undrar vilken man ska köra på, budget upp till 15000kr
Har kollat på dodge och cheva.

100% ninja
342 Inlägg
6 oktober 2010
spelar inte så stor roll, ta en utan rost. Vilket kan vara svårt för det priset. Personligen tycker jag att Dodgarna är lite fetare, men smaken är som baken.

Fear Nothing Risk Everything. I know violence isn't the right answer, i got it wrong on purpose.

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 259 Inlägg
6 oktober 2010
apanjao skrev:
Har tänkt köpa en van, och undrar vilken man ska köra på, budget upp till 15000kr
Har kollat på dodge och cheva.

Jag gillar ju Cheva....bara för att jag har en. Kolla på rosten på alla dörrar!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

32 Inlägg
6 oktober 2010
Trådstartare
okej tack smile vad tror ni om att ha bilen ute under hela vinter?(kommer inte åka något under för jag har inge körkort) Är det lika bra att man väntar tills våren?
Och jag tänkte smälla in en säng och undrar vilken som har störst skåp av Chevan och Dodge smile

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 259 Inlägg
6 oktober 2010
apanjao skrev:
okej tack smile vad tror ni om att ha bilen ute under hela vinter?(kommer inte åka något under för jag har inge körkort) Är det lika bra att man väntar tills våren?
Och jag tänkte smälla in en säng och undrar vilken som har störst skåp av Chevan och Dodge smile

Jadu, jag vet inte längdmässigt. Dodge har en modell som är väldigt lång men kommer inte ihåg vad den heter, den har plats att ha en säng!

/Benny

Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

32 Inlägg
6 oktober 2010
Trådstartare
Okej, saken är den att jag vill ha sängen på bilens bredd (blir mer space i skåpet) och det är väll inte mer än 175 cm på bredden i skåpet? har dock sätt mått på några vans att dem är 2 meter breda men det är väll troligen inte det i skåpet(?)
Senast redigerat av apanjao (6 oktober 2010)

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 259 Inlägg
6 oktober 2010
apanjao skrev:
Okej, saken är den att jag vill ha sängen på bilens bredd (blir mer space i skåpet) och det är väll inte mer än 175 cm på bredden i skåpet? har dock sätt mått på några vans att dem är 2 meter breda men det är väll troligen inte i skåpet(?)

Kommer fan inte ihåg. Vill inte gärna gå ut i blåsten och mörkret och mäta. Lastutrymmets längd på en Cheva G20 är 2,65. Bredden på bilen står inte på Transportstyrelsens hemsida, var inne och tittade på min Van.

/Benny

Min youtubekanal!

32 Inlägg
6 oktober 2010
Trådstartare
Haha, förstår det smile okej, annars får man väll dela bäddsoffa med polarn smile tack för hjälpen Benny big_smile

32 Inlägg
7 oktober 2010
Trådstartare
Okej, ska ta en titt på det smile Själv har jag hittat en Cheva Cg 21305 -88, som jag kanske ska titta på i helgen. Någon som vet om det är något att köpa för 15000 kr eller ska man köpa något annat

Streets Of Sundsvall Crew
482 Inlägg
7 oktober 2010
Självklart ska du ha en Cheva, Vafan Dodge gör inga vanar de gör familjebussar.

Titta min projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 19&p=1

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc

32 Inlägg
8 oktober 2010
Trådstartare
Riktigt najs projekt big_smile men när du regga om den till 7+1, behöver man inga bälten då?

Streets Of Sundsvall Crew
482 Inlägg
8 oktober 2010
Nej innan vi startade projektet gick vi in och rådfrågade grabbarna på sbp och dem gav oss en lista hur vi skulle bygga för att komma undan så smidigt som möjligt lagligt

Så nu åker vi 8p obälltade vart vi vill i bilen "inga bestämda sitplattser"

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc

Sök