Den basen låter SKIT! Fick en låda för ca ett år sedan av en kompis med ett par såna 10" basar i, fick lov att ha den vänd mot bakluckan för att kunna lyssna på skiten å då är jag endå en sån som förespråkar basar framåt i en sedan. Så köp begagnat istället, eller Biltema/GAS.
Den basen låter SKIT! Fick en låda för ca ett år sedan av en kompis med ett par såna 10" basar i, fick lov att ha den vänd mot bakluckan för att kunna lyssna på skiten å då är jag endå en sån som förespråkar basar framåt i en sedan. Så köp begagnat istället, eller Biltema/GAS.
har dom 12" på biltema? men slutstegen på biltema är dom något att tänka sig?
har dom 12" på biltema? men slutstegen på biltema är dom något att tänka sig?
Nja dom har nog dragit ner lite på billjudet nu såg jag, dåligt med basar där. Men alla vettiga ljudfirmor har budgetalternativ som är 1000 gånger bättre än de där skräpet på Jula.
Swedenrockers skrev:
Schyssta polare du har då
ChriZtoffer skrev:
Den basen låter SKIT! Fick en låda för ca ett år sedan av en kompis med ett par såna 10" basar i.