halloj!!! håller på me mitt projekt,och ska införskaffa en alu intercooler kollade lite på Klracing och undrar om någon av er har erfarenhet av deras alu intercooler?? verkar ju ha bra pris, så ville höra för mig först om ja ev beställer en... tacksam för svar..... mvh Julle
halloj!!! håller på me mitt projekt,och ska införskaffa en alu intercooler kollade lite på Klracing och undrar om någon av er har erfarenhet av deras alu intercooler?? verkar ju ha bra pris, så ville höra för mig först om ja ev beställer en... tacksam för svar..... mvh Julle
jo det är bra pris och verkar funka bra, men att det är "bolt on" är inte riktigt sant, jag fick ta ett plattjärn vid alla 4 fästen för intercoolern är "för smal". men krävs bara 1 borr och 4 plattjärn så är det löst.. 40 och 50mm så får ac-kondensorn plats iaf, vet ej hur det blir med 60mm, enligt vissa får den inte plats då. men som sag, passar ej utan att bygga egna fästen.. mvh
Min ic från kl funkar riktigt bra:) ja körmed 60mm och har tagit bort ac:n. Hade gått att få plats med den med om man lagt ner lite arbete på att modda:)
Tjena grabbar!!! tänkte kolla hur lång tid d tar att byta intercoolern,bara mellan tummen och pekfingret?? och om man bör tänka på nåt speciellt?? tacksam för svar.. Mvh Julle
jag hadde inga problem att få dit min bara sätta dit funkar hur bra som helst
fick ett måndagsexemplar ja då
fåår la erkäna att jag har fuskat lite såg först när jag kom hem att den va för liten jag kan inte svetsa så jag hängde den bara på plats för man skruvar ju fast allt annat å det har funkat men nu i vinter ska jag ju ta bort ac kylet så då lär jag få göra fästen
jag hadde inga problem att få dit min bara sätta dit funkar hur bra som helst
fick ett måndagsexemplar ja då
fåår la erkäna att jag har fuskat lite såg först när jag kom hem att den va för liten jag kan inte svetsa så jag hängde den bara på plats för man skruvar ju fast allt annat å det har funkat men nu i vinter ska jag ju ta bort ac kylet så då lär jag få göra fästen
haha ja där ser du.. tog bort min ac kyl i samband med bytet då ac pumpen har ändå har skurit, därför den inte passade alls då? ska den skruvas i ac kylen eller?