såhär fortsätter de till bilden är klar och då den som är sist på listan lägger upp den färdiga bilden och så väljer den personen en bild de vill att gruppen ska choppa
såhär fortsätter de till bilden är klar och då den som är sist på listan lägger upp den färdiga bilden och så väljer den personen en bild de vill att gruppen ska choppa
Ingen av länkarna funkar. (Lite svårt för grönisarna att fatta).
Ingen av länkarna funkar. (Lite svårt för grönisarna att fatta).
Fattar inte riktigt hur jag ska göra för att dom ska funka. Dom funkar på första inlägget i tråden.
Alltså Zleem, din bil blev snygg, inte tu tal om det, men är det inte bra om vi åtminstone försöker följa reglerna här?
Hade inte gått 24h från sista anmälningstiden till dess att munken lade upp sitt bidrag, vilket vi ju kört som gräns. Dessutom, munken hade uppe ett bidrag innan du lade upp din. Och om någon skulle ha tagit över för att han "inte gjort något" så vore det jag som var nr 2 på listan.
Inget ont om dig och sorry att du kanske fick arbeta i onödan men jag tycker reglerna skall följas så gott det går och fortsatte därför på munkens bidrag och inte på ditt.
Svart kontrastfärg i fälgarna så de såg mindre plottriga ut.