UPDATE!
Hallå vänner!
Nu på det senaste har det hänt lite grejjer:
Under sportlovet så var jag på Svenska Rallyt fredag, lördag och jag hade riktigt kul med farsan! Block va en skön kille han. Var även funktionär på Lesjöfors i starten och växlade tidkort..
Har även varit hos en vän och dregglat över drömbilar, även provsuttit S40R7-004
Rätt så länge sedan men, va och träffa vännen Marcus för att checka in Camaron för säsongen och man finner knappt ord för den så rå den är. En massa tjöt med Tomas då han avtäckte Accorden inför STCC på nån tillställning jag hjälpte honom lite med... Önskar båda ett STORT lycka till iår.
Några goa bilder kommer till sist.
Jag välkomnar varmt även följande fyra nya samarbetspartners tillsvidare!
-
www.avantit.se Webb&Grafisk design
- Jörnestrand Bygg AB
- JG Bygg&Betong
- BYGGVAL i Borås AB
Otroligt tacksam att alla ställer upp för mig!
Hela stötfångaren fram har jag modifierat rejält, popnitat fast en underdel och satt dit en ny splitter förra veckan (inget är lackat å helt klart). Höll på och meckade halva torsdagsnatten och kom i säng först vid 04:00, idéerna bara flödade..
Tyckte det blev snyggare än innan iaf. Vill gärna höra eran åsikt! En äkta komplett TWR-front kan jag skita i totalt då jag fick reda på att dem kostar runt 100kkr eftersom kylare och allt sådant sitter fast i fronten och du måste kapa halva ramen för att få den monterad.. Men visst, några avgjutningar (höljen) finns det i landet men fååå som är till salu...
Även dragkroken är borttagen då man inte får ha fast kula i VOC, dock delbart..
Köpte någon TSW-kåpa av en kille i Borås eftersom en av mina saknades. Skall lackas vitt.
Längtar verkligen tills sommardäcken kommer på. Ser även riktigt framemot STCC-säsongen! Kommer bli hur kul som helst var jag än hamnar..
Här kommer några bilder..
Kimis DS3:a
Sebastiens DS3:a
MIIIIIIINA BIIIILAR *drömmer*
Var hos min vän och samarbetspartner Anders på Avantit.se och fördrev en fredakväll med dekalpillande..
Jaa den e sketen.. Utan dragkrok nu iaf!
Lite goa samarbetspartners
Nya utseendet på stöten.. Jaaa, reggskylten hittar jag ingen bra plats för så den fick sitta på sniskan..
Mackans Camaro
Och till sist men inte minst, Tomas Hönda.
Allt för denna gången..
Fråga på om ni undrar över något.
Ha en kanonbra helg!
Mvh!