Lillalilja skrev:
MammaNina skrev:
Lillalilja skrev:
Inte för att vara negativ men varför ställer man ut en förfinad 740 på elmia?
kanske av sammaanledning som man ställer ut bilar som har mer kjolpaket och plast samt vingar som torkställningar än grundutförande på bilen.
Visst förstår jag att det är kul att göra bilen riktigt fin, om man själv är intresserad av bilen. Men jag personligen tycker att det ska vara nånting mer speciellt med bilen mer än att den är väldigt fräsch för att den ska ställas ut, typ ljudbygge eller motorbygge tillsammans med att den är fin. Men det är ju jag det.
Ja vart ska jag börja? Har du läst hela tråden så ser du att det är bytt motor, elsystem, originaldelar rakt igenom från diverse volvomodeller, ljud fixar alla andra volvoraggare
Sen att man går emot trenderna med vulgära kjolar, vingar, plastad inredning m.m. och använder originaldelar är DJÄVLIGT KUL kan jag lova o tydligen så uppskattas det mer än man tror... Sen att en av våra sponsorer vill ha den i sin monter på en sån här stor mässa är ju bevis nog att man gjort nånting bra som uppskattas, samt alla priser man fått för den. Sen skiter jag i vad andra tycker om min bil, egentligen har jag gjort detta för mig o gumman för att vi ville ha nånting fint att åka i på sommaren
Det är ju en väldig tur att vi alla tycker om olika saker, visst gillar jag plats o kjolar oxå men långt ifrån på alla bilar som jag ser.
Du undrar ju varför man ställer ut en förfinad 740, då undrar jag varför ställer man ut Amazoner, Cudor, HD´s, lastbilar m.m. på Elmia? Varför inte bara skrota hela mässan isåfall?
Nog om detta i tråden, den handlar om bilen o inte om varför eller mässans be or not to be....