attans, min ser helt orignal ut än så länge ;P .. (Förutom att man ska hämta 19" idag,plus toning snart) fast heey! Jag såg att jag jobbar den helgen dock. Får kanske hänga på nästa år.
De är bilintresset som är den röda tråden enl. mej....jag tycker alla kan komma så länge de inge e rosthögar....lite finnish får de ju allt va.... väl mött alla crusers....
Rosthögar tillhör ju också bilintresset, Finns folk som gillar dom, Jag te.x förstår inte varför man vill köra postbil(japanskt) medans folk tycker jag är dum i huvet för jag kör bilar som är över 40 år gamla.
Men nu är min Caddy ingen rosthög så min fråga är om det är mycket motorväg eller inte?
Absolut ingen som tycker du e dum i skallen,,inte ja iallafall de gamla har sin charm..och min e rätt styrd..hihi...har själv haft en 67.a osv...var inte så mycke hayway förra året iaf...funkar säkert för din caddy....
satt precis å räkna, resan är ca 40 mil lång... Sover vi i bilarna / tält eller hur gjorde ni ifjor? Men är helt klart sugen på de Får se om jag å några polare dyker upp om det inte krockar med någon jänketräff
satt precis å räkna, resan är ca 40 mil lång... Sover vi i bilarna / tält eller hur gjorde ni ifjor? Men är helt klart sugen på de Får se om jag å några polare dyker upp om det inte krockar med någon jänketräff
På order av... någon som bestämmer så ska du, och dina kamrater, anmäla sig! Jag vill se lite jänkare
På order av... någon som bestämmer så ska du, och dina kamrater, anmäla sig! Jag vill se lite jänkare
Kommer tyvär med en svitt tickande merca som man tror är en bomb^^ Cadillacen är för vit å ful för att tas ut
Klart ni ska med..coolt...vi flesta sov i bilarna, några i tält...grilla, stojja...ha allmänt jävla skoj...
sover i bilarna, fan har ni inga baslådor eller =P gick å sova i mercan innan 3 pers utan problem om man fälde baksätet men nu blir de litt hårt å trångt men vi ska se vad vi kan lösa ;D
Är rätt sugen på att köra med.. det är det om man blir klar det är frågan..
BÖrjar låta som en dyr helg;D 800 kr i soppa, massa käk å dricka osv så vi säger 1k / bil, tänk om vi hade varit 300 bilar, snacka om att affärer osv hade tjänat mycket pengar;P
Körde lagligt i fjor..blir säkert så med..har baslåda.ej fällbart bak..gick super ändå... finns ju tält...tyckte de va oki me soppa..med tanke på vad man annars gör av maed på mer onödiga körningar...hoppas vi blir många..ev villred lady här på garaget hänga på.. m3a..norrlandskörd...cabb..
Körde lagligt i fjor..blir säkert så med..har baslåda.ej fällbart bak..gick super ändå... finns ju tält...tyckte de va oki me soppa..med tanke på vad man annars gör av maed på mer onödiga körningar...hoppas vi blir många..ev villred lady här på garaget hänga på.. m3a..norrlandskörd...cabb..
trodde först det var den "riktiga " red lady . s40 från elmia, som du mena när du sa red lady=P