skönt o höra att de finns ett intresse av detta evenemang. Kan säga att som det ser ut kommer datumet att vara den 14 maj. Men som sagt ej helt spikat ännu. har som sagt en massa jobb kvar innan allt e 100%. Vill ju att ni ska få en träff att minnas o gärna så man kan göra de till ett årligt evenemang.
Tror det är en dålig idé att lägga det samtidigt som Emmaboda, bägge eventen riktas till samma målgrupp så det är på tok för geografiskt nära varandra.
Men SRIF är fenomenala på att kollidera med datum, om jag inte missminner mig krockade samtliga fjolårets stortävlingar i malmö med EM deltävlingarna i dragracing. Så förra året var jag och många med mig inte på en enda av malmös stortävlingar.
Ja visst e man på men hur känsliga e dom för racen??? E de Ok att ha en motor i som inte är godkänd av bilprovningen??? om man ska köra lite där nere då...
Som planeringen ligger nu är det lördagen den 14 maj. Insläpp besäknas vara runt kl 10. Men mer info om kostnad kommer att komma inom kort. men beräknar att de ligger ca på 100-150kr i inträde / person. Sen dom som vill köra på banan kommer att få lösa en försäkring. Men all info om kostander m.m kommer att komma upp inom kort.
Ehm okej va har ni tänkt att driftingen inne på "Meca" ? Är det inte ganska litet?
Säsongen är ju ganska död nu så folk är nog inte inne på forumet, lika mkt som vår/sommaren.
ett av dom företagen som ligger intill meca kommer att låta oss ha derras inneplan till just driftingen. men som sagt mkt mr info kommer när allt e klart till 100% men som de ser ut nu e det i maj de kommer o vara.
Sörman? Bra folk där och lagom utrymme.
Jag har ju inte kärra nog att ställa upp själv i nån gren, men jag vill applådera initiativet å de' grövsta. Det behövs mer events i söder.
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Ehm okej va har ni tänkt att driftingen inne på "Meca" ? Är det inte ganska litet?
Säsongen är ju ganska död nu så folk är nog inte inne på forumet, lika mkt som vår/sommaren.
ett av dom företagen som ligger intill meca kommer att låta oss ha derras inneplan till just driftingen. men som sagt mkt mr info kommer när allt e klart till 100% men som de ser ut nu e det i maj de kommer o vara.
Sörman? Bra folk där och lagom utrymme.
Jag har ju inte kärra nog att ställa upp själv i nån gren, men jag vill applådera initiativet å de' grövsta. Det behövs mer events i söder.
Du får ha hjälm med dig då så du kan åka lite oxå Finns plats sidan om mig!