MrJAM skrev:
street_racing_90 skrev:
Mr-Bredin skrev:
JDMCRAZE / hoteyes:
Vi tittar på Srif.se och deras schema nere på malmö och som vi sammarbetar med. Och nä hoteyes vi har ingen möjlighet att ta dem datum du skrivit eftersom dem har sina tävligar då. Vi måste ju kombi nera med dem. Och vi tänkte inte på att ni hade de samtidigt. Och tro mig ni kommer få folk till ert event ändå. Och vi till vårat. Men som sagt vi är inriktad på alla bilar inte enbart på japanare som ni.
Jag förstår inte varför fortsätta gnälla på oss om vi bett om ursäkt och hoppas på att vi inte kombinerar med er fler gånger. Förstår att de kanske e surt för er som vill komma och se vårt. Men detta är inte första eller sista event vi kommer ha.
Mvh BREDINs FRUGA!!!
word dude
"babe" eller "mrs" kanske vore mer korrekt i ovan fall. (det var ju frugan)
Men oavsett... shit happens. Så här är det och kommer att vara framöver. Speciellt eftersom intresset för träffar ökar alltmer och fler engagerar sig i att dra igång dem. Det är bara att leva med.
F.ö. ska det inte behövas att folk rättfärdigar sina datum. Givetvis kan datum påpekas, men bara det inte blir nån pajkastning. Och jag hoppas innerligt inte att folk gnäller för att det tar folk från "sin egen" tillställning för att man vill anordna nått som blir störst och vackrast...
Alltså du säger vi klagar! jag påpekade bara innan så, men hoppades att det gick bra för båda.
Men det är lätt kasta sten i glashus
Jag sa också det att det är bara bra folk engagerar sig att fixa träffar överhuvudtaget..
Senast redigerat av JDMCRAZE (4 januari 2011)
Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!