2938
Sök

Inför: Invigning för Skåne Street Show i malmö 2011 den 28 Maj

Audi racing
634 Inlägg
4 januari 2011
MrJAM skrev:
street_racing_90 skrev:
Mr-Bredin skrev:
JDMCRAZE / hoteyes:
Vi tittar på Srif.se och deras schema nere på malmö och som vi sammarbetar med. Och nä hoteyes vi har ingen möjlighet att ta dem datum du skrivit eftersom dem har sina tävligar då. Vi måste ju kombi nera med dem. Och vi tänkte inte på att ni hade de samtidigt. Och tro mig ni kommer få folk till ert event ändå. Och vi till vårat. Men som sagt vi är inriktad på alla bilar inte enbart på japanare som ni.
Jag förstår inte varför fortsätta gnälla på oss om vi bett om ursäkt och hoppas på att vi inte kombinerar med er fler gånger. Förstår att de kanske e surt för er som vill komma och se vårt. Men detta är inte första eller sista event vi kommer ha.

Mvh BREDINs FRUGA!!!

word dude

"babe" eller "mrs" kanske vore mer korrekt i ovan fall. (det var ju frugan) wink

Men oavsett... shit happens. Så här är det och kommer att vara framöver. Speciellt eftersom intresset för träffar ökar alltmer och fler engagerar sig i att dra igång dem. Det är bara att leva med.

F.ö. ska det inte behövas att folk rättfärdigar sina datum. Givetvis kan datum påpekas, men bara det inte blir nån pajkastning. Och jag hoppas innerligt inte att folk gnäller för att det tar folk från "sin egen" tillställning för att man vill anordna nått som blir störst och vackrast...

okey frugan då haha tongue

2 077 Inlägg
4 januari 2011
MrJAM skrev:
street_racing_90 skrev:
Mr-Bredin skrev:
JDMCRAZE / hoteyes:
Vi tittar på Srif.se och deras schema nere på malmö och som vi sammarbetar med. Och nä hoteyes vi har ingen möjlighet att ta dem datum du skrivit eftersom dem har sina tävligar då. Vi måste ju kombi nera med dem. Och vi tänkte inte på att ni hade de samtidigt. Och tro mig ni kommer få folk till ert event ändå. Och vi till vårat. Men som sagt vi är inriktad på alla bilar inte enbart på japanare som ni.
Jag förstår inte varför fortsätta gnälla på oss om vi bett om ursäkt och hoppas på att vi inte kombinerar med er fler gånger. Förstår att de kanske e surt för er som vill komma och se vårt. Men detta är inte första eller sista event vi kommer ha.

Mvh BREDINs FRUGA!!!

word dude

"babe" eller "mrs" kanske vore mer korrekt i ovan fall. (det var ju frugan) wink

Men oavsett... shit happens. Så här är det och kommer att vara framöver. Speciellt eftersom intresset för träffar ökar alltmer och fler engagerar sig i att dra igång dem. Det är bara att leva med.

F.ö. ska det inte behövas att folk rättfärdigar sina datum. Givetvis kan datum påpekas, men bara det inte blir nån pajkastning. Och jag hoppas innerligt inte att folk gnäller för att det tar folk från "sin egen" tillställning för att man vill anordna nått som blir störst och vackrast...

Alltså du säger vi klagar! jag påpekade bara innan så, men hoppades att det gick bra för båda.
Men det är lätt kasta sten i glashus wink

Jag sa också det att det är bara bra folk engagerar sig att fixa träffar överhuvudtaget..
Senast redigerat av JDMCRAZE (4 januari 2011)

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

299 Inlägg
4 januari 2011
Trådstartare
jag kan iaf säga att både jag o JDMCRAZE hoppas att de drar mkt folk åt båda träffarna. sen vem som har träff var, när o hur e igentligen skit samma för de kommer alltid att krocka me något om man ska vara tok noga.
Så länge vi som drar i träffarna/eventen uppnår de som e tanken me var träff de e det som jag anser e viktigast.

Så jag tycker att vi lägger ner snacket om vem som har varit först me datum på trätt m.m. det skapar bara en massa irritation o det tycker jag e mkt onödigt.
Visst jag kanske inte har varit snäll i orden iheller.
Men som sagt jag önskar båda träffarna en lyckad dag.

// Bredin

1 464 Inlägg
4 januari 2011
JDMCRAZE skrev:
Alltså du säger vi klagar! jag påpekade bara innan så, men hoppades att det gick bra för båda.

Läs om, läs rätt. roll

Om det är fel att nämna saker i en helt sporadisk mening innan allt ballar ut så ber jag så hemskt mycket om ursäkt om jag trampade någon på tårna...
Senast redigerat av MrJAM (4 januari 2011)

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

261 Inlägg
4 januari 2011
Var kan man få med info om driftingen?

299 Inlägg
4 januari 2011
Trådstartare
info om driftingen kommer att komma upp den 30de alt den 31te januari.

// Bredin

2 077 Inlägg
4 januari 2011
MrJAM skrev:
JDMCRAZE skrev:

Läs om, läs rätt. roll

Om det är fel att nämna saker i en helt sporadisk mening innan allt ballar ut så ber jag så hemskt mycket om ursäkt om jag trampade någon på tårna...

Ja jag ber också om ursäkt smile
Bara bra vi har träffar överhuvudtaget, bara kul det händer något i skåne smile

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

261 Inlägg
4 januari 2011
Låter kanon! Ju tidigare info kommer ju bättre smile
Tänkte meddela vidare till de danska driftarna..

299 Inlägg
4 januari 2011
Trådstartare
BoB_83 skrev:

detta låter toppen. wink
bara hoppas att de kommer många danskar över till träffen.

// Bredin

261 Inlägg
4 januari 2011
Om de e en okey bana och mycke körning så kan jag nästa lova att där kommer en hel del! smile

1 464 Inlägg
4 januari 2011
Mr-Bredin skrev:
BoB_83 skrev:

detta låter toppen. wink
bara hoppas att de kommer många danskar över till träffen.

Ja, de drar sig inte för att köra lite på snedden. Det kom ju en hel drös till en "vanlig" träning i Alstad förr året till mångas förtjusning såklart. lol

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

299 Inlägg
5 januari 2011
Trådstartare
tro mig de kommer o vara full fart på alla delar på detta evenemang. som sagt kan kan garantera mkt däckrök iaf. wink

// Bredin

Elektriker
1 138 Inlägg
5 januari 2011
Längtar:D vill se va volvon klarar av hehe^^

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

299 Inlägg
5 januari 2011
Trådstartare
de hoppas ja me daajvid.
Skulle vara nice o se din bil på banan alt utställningen.

// Bredin

299 Inlägg
5 januari 2011
Trådstartare
Följ oss gäraa på facebook me.
Skåne Streetshow

// Bredin

Elektriker
1 138 Inlägg
5 januari 2011
man kan väll ta båda eller? wink

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

Skaune
6 januari 2011
daajvid skrev:
Längtar:D vill se va volvon klarar av hehe^^

david, jag ska göra mitt yttersta för att få läga mina vantar på min käre brors röda så vi kan ta en match! annars får de bli den gule om mann hinner jaga fatt i lite fler ponnys tills dess...

Drift junkie!!
276 Inlägg
6 januari 2011
BrajjAxx skrev:
supra_gone_wild skrev:
Då kan tyvärr jag inte komma då jag skall till wagan meet sad

JA vill se din 940 jue yikes

Var hos min däcksponsor igår o pratade lite med dom o dom ville ha med mig i deras raklamkampanj för företaget så d blir att jag kör ändå smile  d gäller ju att ligga på god kant med sina sponsorer:)

Btw så ska jag försöka delta i båda träffarna:)

André Malmborg
Team Scorpion Drift on facebook
Sponsorer: www.japtuning.se X www.klracing.se X www.mrtuning.se X firststop i Svedala

Gött mos
1 096 Inlägg
6 januari 2011
supra_gone_wild skrev:
BrajjAxx skrev:
supra_gone_wild skrev:
Då kan tyvärr jag inte komma då jag skall till wagan meet sad

JA vill se din 940 jue yikes

Var hos min däcksponsor igår o pratade lite med dom o dom ville ha med mig i deras raklamkampanj för företaget så d blir att jag kör ändå smile  d gäller ju att ligga på god kant med sina sponsorer:)

Btw så ska jag försöka delta i båda träffarnasmile

Det går smile

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck

299 Inlägg
7 januari 2011
Trådstartare
ville kolla om det finns ett intresse av att få möjlighet att kunna få sin bil bänkad på en rullande landsväg?
För det finns ett stort intresse så kan vi ev lösa så att man kan få möjlighet till detta.

Så min fråga e om det är av intresse?

// Bredin

Sök