Bilen Köptes in slutet av sommaren 2010 då såldes även min första bil (Guldige volvo 740n) ... Början var tänkt med lite små fix som snart skulle balla ur.. 2 år senare så är jag där med en totalt ombyggd bil, små grejjer händer... Visa mer
Tack ska ni ha ! .. få hoppas att de blir bra när de kommer på plats ... ska nog ut nu å se om ja får dit lite! .. _idioten_ det låter bra! det gör en fin höjning i inredningen må ja säg! ... få se när allt e på plats så kommer lite bilder!
Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!
Ja direkt när man kom hem frånjobbet skulle man påbörja montering av inredningen ... slutade med att jag grejjade ihop allting !
Måste tilllägga att panelerna runt fläktutblåsen va riktigt jävliga ... slutade med att man fick plocka ut hela alltet för att kunna få dit ramen .. tips för dej som ska göra det en dag!
för övrigt är jag riktigt nöjd! ser riktigt bra ut i verkligheten .. tyvär ganska svårt att få det snyggt på bild ! men men här kommer lite för er som är sugna! släng gärna en kommentar!
Mvh håkan!
Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!
Blev ju bra detdär, men ska du köra med denna växelspaksknopp?
tackar! .. nae ! de blir antagligen en ny .. bara ej hittat någon passande ännu! .. men blir form utav "drifting" (lång) i silver eller något sånt ... eller som vissa kör på "dildon" hahah får se va som sker! men dö skallen ska väck så småningom!
Sjukt snyggt vart det ! Riktigt najs, fan nu vart man ju riktigt sugen på att fixa iordning sin egen inuti ju ! Gah! aja, grymt jobbat iaf, riktigt tjusigt
tackar! .. nae ! de blir antagligen en ny .. bara ej hittat någon passande ännu! .. men blir form utav "drifting" (lång) i silver eller något sånt ... eller som vissa kör på "dildon" hahah får se va som sker! men dö skallen ska väck så småningom!
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D
Sjukt snyggt vart det ! Riktigt najs, fan nu vart man ju riktigt sugen på att fixa iordning sin egen inuti ju ! Gah! aja, grymt jobbat iaf, riktigt tjusigt
tack ska du ha!! .. riktigt kul å höra , bara kör hårt!!
Realcar har ju snygga iaf
ahh får kanske kika där
Tycker spakknoppen ska vara sammma orange som de andra detaljerna.. även om den säkert kommer att slitas ned med tiden.. Sportstolar med matchande färger skulle vara pricken över i:t
Tycker spakknoppen ska vara sammma orange som de andra detaljerna.. även om den säkert kommer att slitas ned med tiden.. Sportstolar med matchande färger skulle vara pricken över i:t
okej jaa får se va som sker ! .. mja orange e bara som de ser ut att vara .. de e ju candy röd så ändrar sig mycket på en bild tyvär
Får se till nästa månad med stolar och ev. ny knopp då med!