3438
Sök

Sony ericsson Xperia X8, vad heter appen?

Skaune
1 november 2010
Trådstartare
Förlängde mitt abonemang och fick en X8, hatar igentligen android, men nu har de vänt! först facebook o nu detta! tongue aja, jag letar efter en app som gör att istället för de små bokstäverna på displayen så får man de klassika 1-9 tangentbordet där man får trycka 1-4 ggr på en knapp för o få en viss bokstav? ja tror ni förstår vad jag menar! Nån som vet vad appen heter?

2 337 Inlägg
1 november 2010
Det går väl att ställa in när du har knappsatsen framme för att skriva, har för mig att det heter snabbtext eller något liknande på Xperian. Stäng av det så borde det funka som du vill.

Skaune
1 november 2010
Trådstartare
Sarge skrev:
Det går väl att ställa in när du har knappsatsen framme för att skriva, har för mig att det heter snabbtext eller något liknande på Xperian. Stäng av det så borde det funka som du vill.

jag har letat som en tok, finns på polarns x10 mni, men hitar inget på min! under snabbtext finns inget sådant!

Skaune
2 november 2010
Trådstartare
Ingen X8 ägare som vet vad appen heter?

11 Inlägg
2 november 2010
Testa Smart Keyboard Pro, tror att t9 funktionen finns där.

Skaune
2 november 2010
Trådstartare
Jockke skrev:
Testa Smart Keyboard Pro, tror att t9 funktionen finns där.

T9 vill jag definitivt inte ha! men gärna ett smart tangentbord! smile

Såg nu att det var inte det t-bordet jag sökte!

Det ska altså se ut som en vanlig knappsats 123-456-789-*0#
Senast redigerat av Axor (2 november 2010)

347 Inlägg
3 november 2010
testa att klicka och håll inne på en inmatningsruta så får du välja inmatningsfunktion. Finns den installerad från början så ska du kunna välja den där.

Annars vet jag inte

Sök