Semaga skrev:
335-mannen skrev:
I mina ögon känns det föga seriöst av ett företag att försöka lura till sig kunder genom att hälla rejs-soppa i tanken för att få sina bilar att prestera onormalt bra på div olika event.
Att dessutom välja att inte berätta detta för allmännheten tar ju f-n priset.
BTW, en giac-bil har
ALDRIG kört ifrån mig...
Hallå T!
Din bil har alltid presterat otroligt bra, och jag kommer med all sannolikhet inte köra ifrån dig på
något event i framtiden.
Jag håller med dig helt och fullt i att tanka rejs soppa i bilen och inte säga något, inte är seriöst, och
föga bra för reklamen så här i efterhand. Visst ville jag själv att bilen skulle gå på rejs soppa, men
att inte säga något, ja det var iallafall inte mitt påhitt.
För ca ett år sedan berättade jag detta för en bekant till mig, och den personen blev väldigt
besviken på mig, pga att han pratat väl om bilen på diverse forum men ej vetat om detta
med race bränslet. Jag har bett om ursäkt förut men han är värd en mer "offentlig" ursäkt
här och nu.
Både du och jag (och även andra) kommer troligtvis att tampas mot Giac/ Stertman bilar på
framtida event, och då får vi hoppas att dessa bilar kommer med "rent mjöl i påsen". Dessutom
är ju 135:an lättare än 335:an och en firmabil som har en firma som står 110% bakom har ju
alla gånger en mer fördelaktig sits när man vill "ställa på" sin bil, vad det nu kan innebära.
God fortsättning och Gott Nytt år.