Mitt Volvo 740 Stereo projekt
strandberg31 skrev:hoho kul att de kom till användning! Gick klistret bort? Ser bra ut!!
DiZturbed skrev:strandberg31 skrev:hoho kul att de kom till användning! Gick klistret bort? Ser bra ut!!Har inte testat än.. Vad är det för lim? Tack!
strandberg31 skrev:DiZturbed skrev:strandberg31 skrev:hoho kul att de kom till användning! Gick klistret bort? Ser bra ut!!Har inte testat än.. Vad är det för lim? Tack!från maskerings tejp eller nått sånt! borde gå bort tycker jag!
DiZturbed skrev:strandberg31 skrev:DiZturbed skrev:Har inte testat än.. Vad är det för lim? Tack!från maskerings tejp eller nått sånt! borde gå bort tycker jag!Aa det gör det nog Synd att ett dörrinlägg var knäckt i frakten.. Men det var nog ingen fara..
strandberg31 skrev:DiZturbed skrev:Har inte testat än.. Vad är det för lim? Tack!från maskerings tejp eller nått sånt! borde gå bort tycker jag!
DiZturbed skrev:Har inte testat än.. Vad är det för lim? Tack!
Lille_Skorpan skrev:Dörrinlägg kan du får av mig danne, säg bara vilken så fixar vi det
Lille_Skorpan skrev:Vilken sida? Och Årsmod?
Lille_Skorpan skrev:Blir fett ju! Får komma till dig snart, kvinnofri till helgen?
DiZturbed skrev:Lille_Skorpan skrev:Blir fett ju! Får komma till dig snart, kvinnofri till helgen?Tackar Lördan ska nog vara lugn