ja stått stilla nu. men har handlat lite grejjer på ebay igår och fick hem dom nya stolarna idag (dom som skulle sitta i audin) dom förra var ju sprukna i en söm så skickades tillbaka så har fått nya nu bilder kommer lite senare
är nyfiken på hur dom nya stolarna ser ut som du har köpt på Ebay
ja stått stilla nu. men har handlat lite grejjer på ebay igår och fick hem dom nya stolarna idag (dom som skulle sitta i audin) dom förra var ju sprukna i en söm så skickades tillbaka så har fått nya nu bilder kommer lite senare
bra projekt du tagit över , skönt att det var ett väldigt simpelt fel som spökade , annars ser det riktigt bra , och framtidsplanerna var det inga fel på direkt
bilder kommer lite senare. håller på att städa ur bilen så man kan börja göra fästen för stolarna
bra projekt du tagit över , skönt att det var ett väldigt simpelt fel som spökade , annars ser det riktigt bra , och framtidsplanerna var det inga fel på direkt
ja det var riktigt skönt dock behöver jag en ny z32 lmm då bilen går ganska fett nu när orginal lmm sitter på. tackar! härligt när man får sånna kommentarer
liten update då som sagt har ju fått hem dom nya stolarna, så kollade på j-spec vad dom ville ha för färdiga fästen 1495 styck! så drog fram kapen och 4mm plåten som jag hade liggandes och skapade mina egna fästen dock tog skivan till kapen slut efter ett fäste och inga fler skivor hemma men men får åka o köpa fler imon och göra klart det andra fästet. lite bilder kanske ni vill ha med ja
stolarna
även slängt på nismo emblem
baksättet städat och fint. var fullt med hund/katt hår innan
golvet rent o fint med!
självklart en bild på ena stolen som är monterad och klar (ingen aning om vad det är för flimmer på bilden :S )
jahopp allt för idag blir ny bild imorgon när andra stolen kommit i också
liten update då som sagt har ju fått hem dom nya stolarna, så kollade på j-spec vad dom ville ha för färdiga fästen 1495 styck! så drog fram kapen och 4mm plåten som jag hade liggandes och skapade mina egna fästen dock tog skivan till kapen slut efter ett fäste och inga fler skivor hemma men men får åka o köpa fler imon och göra klart det andra fästet. lite bilder kanske ni vill ha med ja
Kan du lägga upp bilder eller förklara hur fästena ser ut och hur du gjorde de? Snyggt projekt, gillar motorrummet!
kan försöka lägga upp ett par bilder på det imorgon kan nog även försöka göra en mall på hur man gör så folk kan göra sina egna! tackar tackar! motorrum ska dock poleras om senare och diverse blå slangar blir svarta för en lite mer diskret look
borde du inte satsa på en mer odiskret look , nu när du ändå är inne på polerat ?????? tror inte det blir mer diskret med svart silliconesangar , med allt bling bling du lyckats få fram , bra jobbat
borde du inte satsa på en mer odiskret look , nu när du ändå är inne på polerat ?????? tror inte det blir mer diskret med svart silliconesangar , med allt bling bling du lyckats få fram , bra jobbat
hehe goaste kommentaren i denna tråd kanske inte blir mer diskret men kan tänka mig att det blir snyggare med svart då de flesta detaljer på bilen kommer vara i svart sen sen blir det röd eloxerade remhjul. tackar för en riktigt go kommentar!
hur går det med din bil? vill se mer! bilderna hitills ser riktigt grymt ut
hehe goaste kommentaren i denna tråd kanske inte blir mer diskret men kan tänka mig att det blir snyggare med svart då de flesta detaljer på bilen kommer vara i svart sen sen blir det röd eloxerade remhjul. tackar för en riktigt go kommentar!
hur går det med din bil? vill se mer! bilderna hitills ser riktigt grymt ut
thnx , jo det händer en heldel faktiskt , har varit lite slö med kameran bara , uppdatering kommer
bara enligt mig , blir det inte snyggare att ha blått istället för rött som extra färg , tänker på remhjulen ??? blått , svart , vitt är skitsnyggt ihop .
hehe jo tänkgte jag skulle skippa det blåa helt i motorrum CASen som är blå blir svart likaså slangar sen ska mycket mer grejjer poleras sen ska jag ju byta kamdrev som är lite lila-röda som kmr lysa igenom kåpan så tänkte att det kunde bli snyggt med röda remhjul också gillar nästan den röd eloxerade färgen bättre än blå men men det är ju smaksak
hehe jo tänkgte jag skulle skippa det blåa helt i motorrum CASen som är blå blir svart likaså slangar sen ska mycket mer grejjer poleras sen ska jag ju byta kamdrev som är lite lila-röda som kmr lysa igenom kåpan så tänkte att det kunde bli snyggt med röda remhjul också gillar nästan den röd eloxerade färgen bättre än blå men men det är ju smaksak
det är rätt , smaken är som baken (delad) kör på ditt race kommer bli toksnyggt oavsett färg
Alla kanske undrar vad som händer då det varit dött ett par dagar nu. är så att jag försökte dra igång bilen men bilen gick ej igång har felsökt allt som går att felsöka. tror det hände när jag spolade av motorrummet så har förmodlingen blivit fukt nånstans. så har nu bestämt mig för att denna bil åker på en hel genomgång. allt då menar jag ALLT ska bli nytt, börjar riva ner bilen nu i dagarna så bilder kommer