Det har varit lite dåligt med uppdateringar på bilen under en längre period nu men i fredags så skjutsades bilen äntligen till plast och målningsteknik i Iggesund för att blästras och lackeras under. Idag onsdag vart den klar! Så nu återstår hämtning och lämning av bilen och sedan köra den till Design By Collin för byte av bakskärmarna!
Jag har även köpt mig en Seibon huv för billig peng men dock va det en spricka i klar lacken som jag hoppas går att åtgärda?
Har även fyndat mig ett DTS stag samt en ÄKTA Rs4 B5 vxl låda som endast gått 12000mil bilder kommer på dessa delar så småningom.
//Tobias Granqvist, Falun
Kör Passat R-line 2.0tdi DSG 4m -13 samt en Audi S2 avant -93 och så min Vw Golf 1 Turbo -75. Har även en skoter Skidoo Summit 850x -17 samt en NFS (CFMOTO) 500cc 4wd -08 fyrhjuling och lite mopeder :)
Tråkiga nyheter. jag har haft inbrott då jag varit utomlands och vart bestulen på turbo grenrör wastegate hela nyrenoverade motorn samt min hemliga motor som egentligen skulle i bilen en 2.7l 5a rs4 b7 bromsok styrbox osv osv så hör ni något om detta kontakta mig via pm. polisen tyckte att jag skulle skriva ner detta här för att öka mina chanser att finna sakerna.
FYFAN vad jävla trött man blir på att höra sånt här. Vilka är de äckliga zigenare som springer och tattar motor turbo wg etc etc... vafan någon måste ha sett de! Jag skall hålla stenkoll på detta!