2860
Sök

Inför: Wangan Meet "3" 28 Maj 2011 @ Helsingborg

7 276 Inlägg
7 januari 2011
Om bilen fungerar så kör jag nog ner! smile

Jlmmy
7 januari 2011
Jag kommer lätt, drar ihop ett par shysta japsare från kba/gbg med såklart wink

7 120 Inlägg
7 januari 2011
Verkar komma riktigt mycket folk och många grymma bilar, kommer bli jävligt skoj! big_smile

Huh? (`´,)
518 Inlägg
7 januari 2011
Hur många bilar är det på anmälnings listan nu? smile

Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.

63 Inlägg
412 Inlägg
7 januari 2011
du citerar förra och skriver in ditt namn, eller så kopierar du bara namnen och skriver dit ditt eget. Inte svårare än så! smile

OBS! Glöm inte att ta sista publicerade, annars kommer annat folk inte med på listan, vilket kan göra dem en gnutta ledsna i ögat smile

En häst har en hästkraft! Eller..?!

63 Inlägg
7 januari 2011
okej, då är fråga 2 tongue var finner jag listan? XD eller är det något jag borde veta tongue l

1 517 Inlägg
7 januari 2011
RainaX skrev:
okej, då är fråga 2 tongue var finner jag listan? XD eller är det något jag borde veta tongue l

Du skriver till  nån av  hoteyes   eller JDMCRAZE  att du ska komma. I gästboken eller i PM.
Senast redigerat av Tubbex (7 januari 2011)

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

144 Inlägg
9 januari 2011
Tubbex skrev:
RainaX skrev:

Du skriver till  nån av  hoteyes   eller JDMCRAZE  att du ska komma. I gästboken eller i PM.

vi ä faktiskt tre glöm inte d wink hahaha

144 Inlägg
9 januari 2011
Works skrev:

har inte riktigt koll helt men sista ja hörde va runt 20 talet bilar smile.. o d ä ju lite tid kvar dit så wink

144 Inlägg
9 januari 2011
Jlmmy skrev:
Jag kommer lätt, drar ihop ett par shysta japsare från kba/gbg med såklart wink

du o dom du drar ihopa ä hjärtligt välkommna ner t träffen wink

144 Inlägg
9 januari 2011
Brains skrev:

oj d blir en bit för dig o köra då tongue hehe.. men du ä välkommen kul o sett din bil live tonguebig_smile

807 Inlägg
9 januari 2011
jag kommer behöva lite hjälp här... Min bror bor inte i hbgs bästa område och jag har ingen lust att låta bilen stå på gatan, tror inte det skulle vara mycket kvar av den... Om det finns en vänlig själ som har garage eller iaf inhägnat område eller någon sort förvaring där jag kan ha bilen stående i några dagar före och efter träffen så skulle jag vara väldigt tacksam!

I'd rather die like a man, than live like a coward

7 276 Inlägg
9 januari 2011
_jocce_ skrev:
Brains skrev:

oj d blir en bit för dig o köra då tongue hehe.. men du ä välkommen kul o sett din bil live tonguebig_smile

Avstånd är inga problem! Bara bilen fungerar så kör jag ner den smile
När är sista anmälningsdagen för utställningen?

2 077 Inlägg
9 januari 2011
_jocce_ skrev:
Works skrev:

har inte riktigt koll helt men sista ja hörde va runt 20 talet bilar smile.. o d ä ju lite tid kvar dit så wink

17 st sist vi räknade, sen har jag även fått besked av clubjdm dem kommer dit med 20st smile
Sen kommer det gamla godingar med så minst 40 tror jag vi är uppe i nu smile

Sen kommer det även folk som inte anmält sig här heller smile
Så hoppas på fler än sist smile

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

457 Inlägg
9 januari 2011
Trådstartare
drazen_gti skrev:
jag kommer behöva lite hjälp här... Min bror bor inte i hbgs bästa område och jag har ingen lust att låta bilen stå på gatan, tror inte det skulle vara mycket kvar av den... Om det finns en vänlig själ som har garage eller iaf inhägnat område eller någon sort förvaring där jag kan ha bilen stående i några dagar före och efter träffen så skulle jag vara väldigt tacksam!

jag har dock inget garage eller parkering, men här utanför mig, är det Lugnt. här står en del stylade bilar i min gata. smile så kanske kan fixa en gäst parkering. smile

457 Inlägg
9 januari 2011
Trådstartare
Brains skrev:
_jocce_ skrev:
Brains skrev:

Om du inte skulle anmäla dig är det bara att dyka upp ändå. smile vi vill mest veta hur många som kommer på ett ungefär för att veta hur mycket plats vi behöver smile

807 Inlägg
9 januari 2011
hoteyes skrev:
drazen_gti skrev:

jag har dock inget garage eller parkering, men här utanför mig, är det Lugnt. här står en del stylade bilar i min gata. smile så kanske kan fixa en gäst parkering. smile

Tack:) det får bli nödlösningen om det inte fixar sig på annat sätt.

I'd rather die like a man, than live like a coward

457 Inlägg
9 januari 2011
Trådstartare
drazen_gti skrev:
hoteyes skrev:
drazen_gti skrev:

Tack:) det får bli nödlösningen om det inte fixar sig på annat sätt.

- ingen fara jag bor på första våningen oxå så jag kan ha koll på den smile, det fixar sig säkert, ska du se smile

1 163 Inlägg
10 januari 2011
hoteyes skrev:
Brains skrev:
_jocce_ skrev:

Om du inte skulle anmäla dig är det bara att dyka upp ändå. smile vi vill mest veta hur många som kommer på ett ungefär för att veta hur mycket plats vi behöver smile

på tal om det behöver man anmäla sig om man ska ställa ut eller kan man göra det när man kommer dit såfall?smile , som sagt hoppas jag inte får något hinder vore kul å dra dit nu när man har en 200sx smile

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!

Sök