Vi träffas på parkeringen vid Freeport Mjuk biltvätt Kungsbacka på Lördag och kör kl 09:30 i karavan till Helsingborg för att delta på Wangan-träffen under dagen/kvällen. Därefter kör vi till Ring Knutstorp och övernattar inför banträffen på Söndag.
Jäklar vad bra det här börjar bli! Känns som vi kommer ha massor av roliga bilar att välja på när det gäller att göra features likt dessa på under träffen:
Sen kommer vi springa runt och göra reportage mm. mm. precis som under Elmia, givetvis en massa bloggande och foton på bilarna där. Har med oss ett par proffs-fotografer (Martin @ Bilbilder.se och Vanja & Peter Hellberg) som kommer göra riktiga "shoots" en bit bort från träffen på våra personliga favoriter!
Bara följa Superior-bloggen så hoppas vi bevakningen blir uppskattad och ger en bra bild av denna underbara träff!
Jag ska möta upp några kungsbacka personer i Varberg kring 10 tiden hörde jag.
blir jag å ett gäng till du snackade nog med thom ses klockan 10 i vbg
För övrigt: dom som är osäkra på när å var osv så står vi ett gäng på mjuk biltvätt i kungsbacka (nära freeport) å avgår 9:30 för att möta upp dom i varberg vid rasta klockan 10 så är det jag uppfattat de som
Jaha bilen bara väntar på polering nu olja o filter bytt igår. samt rensade ljuddämparen. Hoppas vi syns på wangan, jag skall dit men har lokalsinne som en yr höna...