3428
Sök

Inför: Wangan Meet "3" 28 Maj 2011 @ Helsingborg

2 077 Inlägg
16 december 2010
drazen_gti skrev:
JDMCRAZE skrev:
drazen_gti skrev:
kommer det finnas ström?

Ja om vi får låna platsen av Biltema som sist och dem ger oss tillgång till vatten och el som sist så ja smile

härligt, hoppas dom ställer upp!

Ja det hoppas vi med smile
Vi har inte snackat med dem än, men det är inte mitt primära ansvar smile
Men dem sa sist att sköter vi oss och det gjorde vi så vill dem ha oss tillbaka smile

Fan vi kommer ju gå ut på internationellt vatten med denna gång så smile

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

Huh? (`´,)
518 Inlägg
16 december 2010
Be biltema att fixa fram banderoller om dom har så får dom lite mer reklam t ex...

Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.

2 077 Inlägg
16 december 2010
Works skrev:
Be biltema att fixa fram banderoller om dom har så får dom lite mer reklam t ex...

Bra tips Danne smile

Vill även ha tips på vad vi kan fixa bättre denna gången än sist, så ni som var där sist säg vad ni tycker så vi kan utveckla träffen mer.

Hoppas ni som funderar på och komma svarar på detta, det hjälper oss alla.
Både som arrangör och ni som ställer ut/besöker oss.
Senast redigerat av JDMCRAZE (16 december 2010)

Huh? (`´,)
518 Inlägg
16 december 2010
Meetet innan cruisen som var i ett p-hus måste kanske tänkas om jag hörde någon klaga på höga kanter och så va det lite motljus där inne. finns det ingen öppnare p-plats man kan mötas på innan?

Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.

2 077 Inlägg
16 december 2010
Works skrev:
Meetet innan cruisen som var i ett p-hus måste kanske tänkas om jag hörde någon klaga på höga kanter och så va det lite motljus där inne. finns det ingen öppnare p-plats man kan mötas på innan?

Ja vi får ta upp det med, då massa bilar försvann med sad
Samt vi i Crew var inte fulltaliga då heller..

194 Inlägg
16 december 2010
ja stattena-phuset kan ju inte vara det ultimata med tanke på att de flesta skrapar i där. Varför inte ha foto och möte innan cruisingen nere i hamnen? smile

63 Inlägg
16 december 2010
Går nog ta nice bilder neranför dunkers typ? vid kompassen eller vad det är, där det ekar och ut där smile

2 077 Inlägg
16 december 2010
Crl skrev:
ja stattena-phuset kan ju inte vara det ultimata med tanke på att de flesta skrapar i där. Varför inte ha foto och möte innan cruisingen nere i hamnen? smile

Tycker jag låter bra big_smile

457 Inlägg
17 december 2010
Trådstartare
JDMCRAZE skrev:
Crl skrev:

Är en skit bra idé men problemet är att vid hamnen ( Norra hamnen tänker jag på nu ) finns det en parkering men det är svårt för vissa att komma upp där. Men vi ska kika på ett bra ställe. smile

Huh? (`´,)
518 Inlägg
17 december 2010
hoteyes skrev:
JDMCRAZE skrev:
Crl skrev:

Är en skit bra idé men problemet är att vid hamnen ( Norra hamnen tänker jag på nu ) finns det en parkering men det är svårt för vissa att komma upp där. Men vi ska kika på ett bra ställe. smile

På kvällen möttes vi på ett köpcentra vart var det och kan man inte mötas där?

1 Inlägg
19 december 2010
om jag få min bil regbesiktigad så e jag på! bara för att den heter wangan meet =p

vi tar de sen....

795 Inlägg
23 december 2010
Jag o min s13 kommer!!

Nissan Skyline R32GTR

Fortkörare
1 101 Inlägg
25 december 2010
Jag kommer med G35an om den funkar.. annars blir det den gamle trogne Eclipsen... wink

Huh? (`´,)
518 Inlägg
25 december 2010
_Dolle_ skrev:
Jag kommer med G35an om den funkar.. annars blir det den gamle trogne Eclipsen... wink

Hoppas på G35:an.

Fortkörare
1 101 Inlägg
25 december 2010
Works skrev:
_Dolle_ skrev:

Hoppas på G35:an.

Det hoppas jag med smile men enligt planerna så blir det den.. men man vet aldrig väd som händer.. tongue

Bil tosing
117 Inlägg
25 december 2010
Har ju iofs varit lite snack om att biltema hbg ska byggas om, vet inte alls hur långt planerna med det kommit om det ens godkännts i byggnadsnämnden eller så, ska ta och kolla upp det bakvägen och se vad jag får fram....
Får ju hoppas att platsen finns tillgänglig.

3 968 Inlägg
25 december 2010
Isåfall borde parkeringen väl göras större också ? vilket är en fördel och
om de bygger om som i Malmö exempelvis så kanske man kan köpa mat/korv
eller liknande? för det har de väl i Malmö ?

Bil tosing
117 Inlägg
25 december 2010
Om jag mins rätt från när jag läste om det i HD så ska de först bygga nytt och först därefter riva det gamla och isf kan det nog bli trångt på deras marker...

3 968 Inlägg
25 december 2010
OK, isåfall måste det finnas någon reservplan på ett lämpligt ställe i Helsingborg,
hoppas detta finns isåfall för det går fort månaderna - redan januari snart... och
det kan ibland ta tid att hitta ett ställe för en bilträff.

63 Inlägg
26 december 2010
bara ta över en bit på välas parkering? XD fast är väl kanske inte så omtyckt?

Sök