Ja om vi får låna platsen av Biltema som sist och dem ger oss tillgång till vatten och el som sist så ja
härligt, hoppas dom ställer upp!
Ja det hoppas vi med Vi har inte snackat med dem än, men det är inte mitt primära ansvar Men dem sa sist att sköter vi oss och det gjorde vi så vill dem ha oss tillbaka
Fan vi kommer ju gå ut på internationellt vatten med denna gång så
Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Meetet innan cruisen som var i ett p-hus måste kanske tänkas om jag hörde någon klaga på höga kanter och så va det lite motljus där inne. finns det ingen öppnare p-plats man kan mötas på innan?
Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.
Meetet innan cruisen som var i ett p-hus måste kanske tänkas om jag hörde någon klaga på höga kanter och så va det lite motljus där inne. finns det ingen öppnare p-plats man kan mötas på innan?
Ja vi får ta upp det med, då massa bilar försvann med Samt vi i Crew var inte fulltaliga då heller..
ja stattena-phuset kan ju inte vara det ultimata med tanke på att de flesta skrapar i där. Varför inte ha foto och möte innan cruisingen nere i hamnen?
ja stattena-phuset kan ju inte vara det ultimata med tanke på att de flesta skrapar i där. Varför inte ha foto och möte innan cruisingen nere i hamnen?
Tycker jag låter bra
Tycker jag låter bra
Är en skit bra idé men problemet är att vid hamnen ( Norra hamnen tänker jag på nu ) finns det en parkering men det är svårt för vissa att komma upp där. Men vi ska kika på ett bra ställe.
Tycker jag låter bra
Är en skit bra idé men problemet är att vid hamnen ( Norra hamnen tänker jag på nu ) finns det en parkering men det är svårt för vissa att komma upp där. Men vi ska kika på ett bra ställe.
På kvällen möttes vi på ett köpcentra vart var det och kan man inte mötas där?
Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.
Har ju iofs varit lite snack om att biltema hbg ska byggas om, vet inte alls hur långt planerna med det kommit om det ens godkännts i byggnadsnämnden eller så, ska ta och kolla upp det bakvägen och se vad jag får fram.... Får ju hoppas att platsen finns tillgänglig.
Isåfall borde parkeringen väl göras större också ? vilket är en fördel och om de bygger om som i Malmö exempelvis så kanske man kan köpa mat/korv eller liknande? för det har de väl i Malmö ?
Om jag mins rätt från när jag läste om det i HD så ska de först bygga nytt och först därefter riva det gamla och isf kan det nog bli trångt på deras marker...
OK, isåfall måste det finnas någon reservplan på ett lämpligt ställe i Helsingborg, hoppas detta finns isåfall för det går fort månaderna - redan januari snart... och det kan ibland ta tid att hitta ett ställe för en bilträff.