Kollade runt lite och på några minuter hittade jag detta
"Honda Civic Type R är en femsitsig, tvådörrars sportbil som kommer att säljas i versionerna Type R, GT och Racing. GT har xenonstrålkastare, CD- och MP3-spelare med mera. Racing är en lättviktsversion för bankörning."
Kan bara tala för Civic type r GT som jag ägt. En kanon bil som du inte kommer bli besviken på många gånger. Billig i försäkring och relativt billig att äga. GT versionen har precis som det står ovanför xenon, Cd-Mp3, infällbara backspeglar och dubbelsidig klimatanläggning. Tror det beror på vad du vill ha, om du funderar på barn med mera kan det bli jobbigt efter ett tag med att alltid dra fram sätena så fort barnen ska åka med. Enda riktiga nackdelen egentligen. Tror att x5 är mer bekväm att åka däremot. Eventuellt kan kvalités känslan vara något högre i x5 också. Lycka till, blir nog bra oavsett vilken utav bilarna det blir
Tackar så mkt ! Kmr bli en civic type r GT lägger 140-150k på en. Måste få sålt min bil innan dess bara, lite synd o bli av med den för den e stört skön o köra men e illa tvungen :p Så om nån e intresserad bara hojta till ^^
x5 vs type-r är väl som att jämföra ost och galoscher? finns i princip ingen gemensam nämnare? körglädje och ekonomi= civic lyx, komfort=bmw svårare blir det inte
Var inte tänkt att göra en jämförelse för det är som du så fint sa , det är som att jämföra ost och galoscher Jag ville mest bara ha synpunkter på båda dessa bilar för att kunna välja vilken jag skulle ta.
Jag älskar X5 men tycker gammla karossen är så sjuk jävla osexig. Men underbar bil och bmws diesel motorer går mycket bra. Fast TS kanske ska ha bensinare. Men i ditt fall så skulle jag rekomendera x3
Jag var öppen för vilken motor som helst egentligen. Men efter att ha funderat lite så tycker jag att CTR:n är det bästa jag kan lägga mina pengar på. Tycker inte dom ligger så farligt i pris nuförtiden heller så det är inte fel