Lite då och då ger min iPhone 3Gs ifrån sig ett litet plingiling som låter förvånansvärt likt ljudet man ofta hör om man öppnar dörren till en liten butik på landsbygden.
Displayen påverkas inte och stänger jag av "knapplåset" finns inget meddelande om något nytt.
Någon som känner igen fenomenet och vet varför telefonen plingar till emellanåt?
ah alltså nu ska vi titta strax under ditt namn fröken Snitch(tjallare) och va står de där? JO MEN TITTA enhjuling.. och även om ja enhjular så äre för att ja är grym, lätt fixat när man drar till i handbromsen o gungar upp den på ställ, kom upp hit så får du se nån dag heheh
ah alltså nu ska vi titta strax under ditt namn fröken Snitch(tjallare) och va står de där? JO MEN TITTA enhjuling.. och även om ja enhjular så äre för att ja är grym, lätt fixat när man drar till i handbromsen o gungar upp den på ställ, kom upp hit så får du se nån dag heheh
Blåtanden är aktiverad, men när telefonen ansluter sig till bilen låter den ingenting. Jag har dessutom för mig att den plingar även om jag har bluetooth avstängt.
Är att du får mail, gå in på inställningar- ljud där kan du stänga av ljudet för e-post...
Om man stänger av och slår på ljuden i den menyn får man höra dem, men inget av dessa ljud är samma som jag nämnt tidigare i tråden, dessvärre.
Hmm fan va skummt, nu vart man ju nyfiken på vad för ljud det är... kan du inte spela in det och lägga upp på youtube eller nått?
Problemet är att ljudet spelas upp helt random, vissa dagar kan det ske ett par gånger och andra dagar är det helt tyst, så det skulle kunna bli en ganska lång film