3771
Sök

Vilken turbotimer äre som gäller?

Med.lem
3 759 Inlägg
18 november 2010
Trådstartare
Vet att det egetligen har en väldigt basic uppgift, men antar att det måste skillja nått mellan alla märken, GReddy, HKS, Apexi osv.

Vad ska man satsa på?

Jag behöver inte kunna räkna 0-100 tider och sånt overkill. Bara jag inte behöver sitta i bilen en lång stund efter hård körning, så är jag nöjd.

MVH

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

8 251 Inlägg
18 november 2010
Det enklaste och billigaste är väl att om man har en vattenkyld turbo helt enkelt köra lungt sista minuten eller så innan man stannar. Då har man inget egentligt behov av en timer.

Kör för DDesign Autoparts n' Streetwear
357 Inlägg
18 november 2010
Mr_EmCom skrev:
Vet att det egetligen har en väldigt basic uppgift, men antar att det måste skillja nått mellan alla märken, GReddy, HKS, Apexi osv.

Vad ska man satsa på?

Jag behöver inte kunna räkna 0-100 tider och sånt overkill. Bara jag inte behöver sitta i bilen en lång stund efter hård körning, så är jag nöjd.

MVH

Vad ska du med turbotimer till ? smile Vankas det bmwsnurra igen?

Med.lem
3 759 Inlägg
18 november 2010
Trådstartare
Marlboroman skrev:
Det enklaste och billigaste är väl att om man har en vattenkyld turbo helt enkelt köra lungt sista minuten eller så innan man stannar. Då har man inget egentligt behov av en timer.

Ja tack! Det var precis det svaret jag sökte...

Med.lem
3 759 Inlägg
18 november 2010
Trådstartare
Kaalle skrev:
Mr_EmCom skrev:

Vad ska man satsa på?

MVH

Vad ska du med turbotimer till ? smile Vankas det bmwsnurra igen?

Nja, dock en rolig vinterbil!

Med.lem
3 759 Inlägg
18 november 2010
Trådstartare
Kaalle skrev:
Vad för något? Hade du inte också köpt en 518?

Den pallade inte EmCom tempo.
Nu blir det 4x4 och turbo wink Mer säger jag inte.

Sök