Darkie skrev:
Körde in i ett broräcke stod på 2 hjul vid smällen sen bara köra vidare. Hemma konstaterade jag att det enda som gick var skärmblinkersen inte en enda buckla (förutom repor av räcket). 740 power ^^ Glad jag inte körde nån av bmwna ialf. Dock hade jag inte satsat så hårt i svängarna heller för den delen ^^
Jävla lyllo du är
Alla har ju inte samma tur som du har.....
Men vafan, tre personer (varav en sexåring) gick ur bilen utan knappt ens ett blåmärke så bilen offrade sig för att vi skulle klara oss. Dock ska jag göra allt jag kan för att rädda bilen, enligt saab ska det kosta cirka 110-120K att laga och det skulle jag helt klart kunna betala för att få tillbaka min pärla.
Alla tycker att jag är dum i huvudet för att jag ens funderar på att laga den men den är som en del av mig på något vis, vi har bara för mycket historia tillsammans för att låta bolaget lösa in den direkt utan att kämpa...
Senast redigerat av TBOC_Razor (11 januari 2011)
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P