Hammar90 skrev:Ska på någon bilsport grej i uddevalla först finns det tid så kommer jag
OckeroVictor skrev:är du här nere då?
OckeroVictor skrev:Okey kommer du ut o waxar/polerar min bil på fredagen med eller? haha
Macys skrev:Åker ev upp om jag inte ska te halmstads träffen på em/kvällen. Isf hakar jag på er ifrån gbg
Blondizzz skrev:OckeroVictor skrev:Okey kommer du ut o waxar/polerar min bil på fredagen med eller? hahahahahh
OckeroVictor skrev:Blondizzz skrev:OckeroVictor skrev:Okey kommer du ut o waxar/polerar min bil på fredagen med eller? hahahahahh tar det som ett Ja..
danielbrorsson skrev:Blondizzz: Åker du från Vårgårda?
blue shadow skrev:Hammar90 skrev:Ska på någon bilsport grej i uddevalla först finns det tid så kommer jag Bilsport kommer till dingleträffen oxå.....
744_boy skrev:Hammar90 skrev:Ska på någon bilsport grej i uddevalla först finns det tid så kommer jag va e de för bilsport grej i uddevalla?
Hammar90 skrev:744_boy skrev:Hammar90 skrev:Ska på någon bilsport grej i uddevalla först finns det tid så kommer jag va e de för bilsport grej i uddevalla?Tror det är någon sån där grej dom har i varje tidning när det är en stor gruppbild på massa bilar och folk om du vet vad jag menar
744_boy skrev:Hammar90 skrev:744_boy skrev:va e de för bilsport grej i uddevalla?Tror det är någon sån där grej dom har i varje tidning när det är en stor gruppbild på massa bilar och folk om du vet vad jag menar aah okej typ när som står i en halvring med bilarna och kortet e oftast taget uppifrån vart e de då å närå? :p
Hammar90 skrev:744_boy skrev:va e de för bilsport grej i uddevalla?Tror det är någon sån där grej dom har i varje tidning när det är en stor gruppbild på massa bilar och folk om du vet vad jag menar
744_boy skrev:va e de för bilsport grej i uddevalla?
Mr_Rustler skrev:Jag är på Victor!!!! VART????????? ;