2364
Sök

läs om en svensk tjej som anmäler en kille för våldtäkt.

90mil+ på en tank.
484 Inlägg
13 juli 2006
Trådstartare
Läs och diskutara, om en svensk tjej som tar hem ett one night stand och sen anmäler honom för att han har tagit henne i prutten. Och att hon påstår att hon var för berusad och han använde den situationen för att ha A6 med henne.
Sen att om hon inte får som hon vill så kommer hon att ljuga,för att sätta dit honom.

http://debatt.passagen.se/show.fcgi?cat … 0003593700

Diesel is the blood of satan.

482 Inlägg
13 juli 2006
herregud, och alla dessa manshatande grisar skriver och håller med. -.-
Vad har hänt med världen? Kan man inte bara säga : inte där, eller ngt liknande?

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

Wankel
1 080 Inlägg
13 juli 2006
"Däremot redlöst berusad så att jag inte kunde värja mig mentalt eller fysiskt. Det finns en ny lag om våldtäkt som inbegriper att man inte får utnyttja någon i försvarslös ställning, såsom vid kraftig alkholförtäring, sömn eller drogpåverkan.

I mitt fall utnyttjade han min försvarslösa ställning och det ska ham stå¨till svars för."

sup dej inte redlöst full så är problemet ur världen....fan vad man hatar såna fjortisar som inte kan stå för att dom dricker mer än dom klarar av
Senast redigerat av StiFf (13 juli 2006)

MDS Västerås

Chef
103 Inlägg
13 juli 2006
asså sancka om blåst kärring!! desutom motsäger hon sig själv hela tiden å skriver att hon ljugit för att vinna rättegågngen LOL!, hur dum får man bli??? sen fantiserar hon om vad hon ska göra med skadeståndet (som hon tror hon får),, ahhaahahhaha fan borde spärra in henne istället.......

Habere Unum Acceptabilis Dies!

Proud Saab 99 Owner
39 Inlägg
13 juli 2006
Humms.. Hon e ju bara dum i huvve... Får ju skylla sig själv som tar hem ett one night stand när hon inte ens kan stå på benen? tongue Min åsikt iaf xD

Har du inte kört Saab så har du inte lärt dig köra bil ;)

Carpenter
310 Inlägg
13 juli 2006
Spyr på sånna människor!

Får en nästan att "tappa" sympatin med dom riktiga offren.

"Det gör ingenting, du är säkert jätte bra på andra saker!" =)

8 156 Inlägg
13 juli 2006
Av 20 000 - 25 000 riktiga våldtäkter så anmäls ungefär 2000 stycken varje år. Av dessa är det ungefär 10% där man utreder vidare. Av dessa är det omkring 10% som leder till en fällande dom. Dvs. Ungefär en promille av alla våldtäkter leder till att en gärningsman döms.

Det är personen som den som nämns ovan som gör att så få våldtäktsmän fälls. Ord står emot ord. Man friar hellre än fäller. Man kan inte lita på någons ord längre.

Varför kan man inte använda sig av lögndetektorer i våldtäktsmål? Fråga ut både offret och den misstänkte gärningsmannen? Det skulle minska antalet personer som "ångrar sig" i efterhand och anmäler sexpartnern för våldtäkt. Dessutom så märks det ju om den misstänkte gärningsmannen håller sig till sanningen.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

2 594 Inlägg
13 juli 2006
FAN va förbannad jag blir när jag hör sånt skit prat. en polare till mig blev anmäld för våltäckt,
han hade haft sex med en minderårig fast hon sa nått helt annat,hon var me på det hela men det var mamman som gjorde annmälan hon ville ha att han skulle få våldtäckt men till slut blev det sexuellt utnutjande av minderåriga han fick betala 45,000 tusen i skadestånd samt sitta 3mån i fängelse, fan va surt han frågade ju hur gammal hon va och hon sa att hon va 16 år vad fan ska man göra kolla legg eller? nä hitta en bra län köp denna å slipp besvär he he http://www.d7.se/catalog/product_info.p … cts_id=905

231 Inlägg
13 juli 2006
Jag som tjej får en tvivelaktig bild av att det hon säger är sant. När hon sitter och säger att hon måste ljuga för att få det hon vill ha och börjat fråga om skadeståndet för att få en resa blev jag förbannad, så gör man bara inte och då känns det inte som hon talar sanning!

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul

Rekondare
289 Inlägg
13 juli 2006
Borde inte detta hon skrivit på passagen kunna användas av motparten? Suck...någon får kopiera allt och skicka det till domaren eller nåt sånt...blir helt tokig på såna människor...

Ska det inte vara någon slags våld inblandat i våldtäkt? Tycker det verkar som att hon inte blev utsatt på något sätt för nånting mer än att killen ville ha A6 och hon misstyckte...

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

Supraman
2 300 Inlägg
13 juli 2006
michael561 skrev:
Borde inte detta hon skrivit på passagen kunna användas av motparten? Suck...någon får kopiera allt och skicka det till domaren eller nåt sånt...blir helt tokig på såna människor...

Ska det inte vara någon slags våld inblandat i våldtäkt? Tycker det verkar som att hon inte blev utsatt på något sätt för nånting mer än att killen ville ha A6 och hon misstyckte...

Bara att skicka ett tips till rätt person så kommer hon få stora trovärdighetsproblem.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

9 108 Inlägg
13 juli 2006
alltså seriöst hur dum är hon? Sånt här blir jag förbannad över, om det inte ens var med våld vill säga!!

41 Inlägg
13 juli 2006
Kanske inte samma sak, men har en gammal jobbarkompis som tog hem en tjej på ett one night stand! Sen drygt ett år senare, fick han ett samtal från tjejen ifråga. Vet inte vad hon sa men det var typ; "Hej, kommer du ihåg mig? Vi gick hem tillsammans för typ ett år sedan, nu har du en son som är typ 3 månader gammal!" KUL för honom! 26 år och levde livet! Nu är han farsa, visste inte ens att tjejen var gravid osv. DET är fairplay det!!!! USCH!!

Wankel
1 080 Inlägg
13 juli 2006
gussie skrev:
Kanske inte samma sak, men har en gammal jobbarkompis som tog hem en tjej på ett one night stand! Sen drygt ett år senare, fick han ett samtal från tjejen ifråga. Vet inte vad hon sa men det var typ; "Hej, kommer du ihåg mig? Vi gick hem tillsammans för typ ett år sedan, nu har du en son som är typ 3 månader gammal!" KUL för honom! 26 år och levde livet! Nu är han farsa, visste inte ens att tjejen var gravid osv. DET är fairplay det!!!! USCH!!

jag har hört att det ska gå att säga av sig faderskap, men vet dock inte reglerna ang detta

MDS Västerås

12 086 Inlägg
13 juli 2006
Det är ju bara så jävla överdrivet.. så här torr jag att de gick till.. de knulla galet sen gör han ett tappert försök att tränga in i daimen då hon protesterar och det är slut. Resten är ren bluff o båg!

9 108 Inlägg
13 juli 2006
Jag tror inte hon protesterade alls under själva akten..

Men sedan när hon fick hemorrojder och allt vad det var så vill hon ha nån att skylla på.. Och hon säger ju själv att hon kan tänka sig att ljuga för att få in honom i fängelse..

Stackars jävla kille!!!

90mil+ på en tank.
484 Inlägg
13 juli 2006
Trådstartare
dess värre är att om hon får igenom det,ända upp till rättegång och vinner.Så blir det ett predikat.(rikt anvisning mot andra liknande fall)
Som kan missbrukas av andra både i goda och dåliga syften.

Men jag tycker framförallt att det hon gör elr skrivet har hänt är fel.

Diesel is the blood of satan.

Muttley
13 juli 2006
Min uppfattning är att tjejer tar all chans de kan för att sätta dit en kille..
hände mig med mitt ex, 
fick veta ryktesväg att jag hade försökt våldta henne och jag rörde henne aldrig på något sådant sätt faktiskt.. :S   Så tjejer är lite sådär när de gäller den saken....

8 156 Inlägg
13 juli 2006
tkd_rille skrev:
Min uppfattning är att tjejer tar all chans de kan för att sätta dit en kille..
hände mig med mitt ex, 
fick veta ryktesväg att jag hade försökt våldta henne och jag rörde henne aldrig på något sådant sätt faktiskt.. :S   Så tjejer är lite sådär när de gäller den saken....

Alla tjejer är inte sådana.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

sixten
252 Inlägg
13 juli 2006
tror att han kanske inte betalade för de lilla extra och därför ska hon anmäla honom och få igen sina pengar plus en "liten" bonus... tongue

Sök