-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
STOCK engine up till 450 ps, stock camshaft, rods, pistons ...pretty much power for stock engine, as matter a fact think that nobody achive succha power with stock engine.
STOCK engine up till 450 ps, stock camshaft, rods, pistons ...pretty much power for stock engine, as matter a fact think that nobody achive succha power with stock engine.
Mycket effekt för en oöppnad motor, men också VÄLIGT mycket laddtryck för "bara" 400hk. Smidda vevstakar, nya kamaxlar och 2bar laddtryck från 4000rpm så börjar det likna något :-)
Du får puffa på honom så att han tar steget. Han har ju kört med denna motor i flera år nu.
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
29 november 2010
Bela skrev:
Yes, you probably know him from s40concepts ...
People have achieved more than that with stock engines (just raised pressure) but perhaps not that particular engine
...ahaaaa onda je tebi jezik ko vodu piti, od kuda inače iz Bosne ? Malo je offtopic ali ajde, neka.
bosanski novi
vänligen respektera reglerna