Hehe, med tanke på min förra tråd menar du ;
, fick ett liknande mail idag
Tack för ditt snabba svar och ledsen för sent svar på din post, vad som verkligen hänt är att jag från USA men jag kommer att vilja köpa den här bilen och jag kommer att erbjuda dig den summa 7.000 € för denna bil och även för min Plocka upp Agent avgift kommer att € 1.000 och detta kommer att göra det totala beloppet av 8.000 € för allt dvs för bilen och för min Plocka upp ombud avgift, hoppas priset för bilen är okej? dock min Ta upp agent som ska komma och plocka upp Bil är för närvarande på ett internationellt uppdrag att Nigeria men jag har redan få min Plocka upp agent medvetna om detta och kommer att komma och hämta bilen i där borta från Nigeria, så nu vill jag att du skicka mig din fullständiga bankuppgifter nu eller ditt PayPal-konto för att jag ska göra betalningen nu via min Bank of America överföring av fonden eller via paypal och under är den bank uppgifter som behövs från dig nu:
Bank tillstånd Namn:
Bank Namn:
Kontonummer:
Vänligen komma tillbaka till mig nu med dina bankuppgifter eller ditt PayPal-konto så att jag kan gå vidare med betalning nu och nedan är mitt Plocka upp Agent adress i Nigeria som kommer och hämtar bilen där borta:
Namn: Oladele Oluwabukunmi
Adress: shop P7, Guds Delight shoppingcenter Mokola
Stad: Ibadan
State: Oyo
Land: Nigeria
Postnr: 23402
Telefonnummer: +2348068406327 begin_of_the_skype_highlighting +2348068406327 end_of_the_skype_highlighting
Jag väntar att läsa från dig nu ..
Tack,
James Maurice