Nu är det inte långt kvar till Elmia. Lite småpill återstår fortfarande, Igår kopplade jag in nytt p-ljus, istället för att ha det i strålkastarna kopplade jag in orange ljus i blinkersena.
Gammalt P-ljus:
Nytt P-ljus, lite olagligare men mycket snyggare:
New vs. old. (Lägg även märke till den oerhört feta svampbob planschen som dessutom är i 3D)
Ska sänka bilen ordentligt idag också, problemet blir dock att ta sig ut ut garaget men det löser sig
ser bra ut! har du provat att ha positionsljus i både lyktan och blinkersen? själv tycker jag det ser bra ut!
såg BTW bmw´n på donken i fredags kväll! riktigt skön camber bak på den! och mycket snyggt med dom fälgarna!
Thnx Ja det har jag provat men eftersom jag har såpass svarttonade strålkastare tänkte jag att det skulle se ballt ut att koppla bort ljuset helt och hållet och låta det vara kolsvart, ser ballt ut när man är ute och kör och bara har usa-blinkersena tända, på håll ser man knappt att det är några framlyktor alls då dom smälter in med grillen bra
Okej jaså du var där och hängde, du hade inte caddyn va? Ja det blev helt okej med dom fälgarna, cambern är rätt go ja
ser bra ut! har du provat att ha positionsljus i både lyktan och blinkersen? själv tycker jag det ser bra ut!
såg BTW bmw´n på donken i fredags kväll! riktigt skön camber bak på den! och mycket snyggt med dom fälgarna!
Thnx Ja det har jag provat men eftersom jag har såpass svarttonade strålkastare tänkte jag att det skulle se ballt ut att koppla bort ljuset helt och hållet och låta det vara kolsvart, ser ballt ut när man är ute och kör och bara har usa-blinkersena tända, på håll ser man knappt att det är några framlyktor alls då dom smälter in med grillen bra
Okej jaså du var där och hängde, du hade inte caddyn va? Ja det blev helt okej med dom fälgarna, cambern är rätt go ja
du har rätt i det du säger! får väl se det live någon gång så kanske jag ger mig!
japp, hängde där en stund! nope caddyn står i garaget utan en del saker! stog bakom i en silvrig nissan navara! såg din bil, men våga inte gå fram å hälsa!
var å kikade på den ganska grundligt idag! vart inte missnöjd med något av det jag såg! mycket fint jobb tycker jag allt! (skulle det vara så att du fuskat något, så är även det snyggt gjort )