3217
Sök

Biltema VS.

914 Inlägg
13 juli 2006
VArför inte en öb bil med pyramid högtalare eller vad det hette som dom körde med ett tag ? smile

671 Inlägg
14 juli 2006
Sharky skrev:
Fasta nycklar, insex, torx, hylsor funkar 100.

/Göran

Torx bits med 10års garanti har jag dragit av flera, kommer inte ihåg exakta storleken med ganska stora. Det var M10 gänga på skruven.
Fast det bara att gå tillbaka och hämta nya.

454 Inlägg
14 juli 2006
Jag tycker det är coolt at ha biltema stereogrejjer... skulle dock aldrig falla mig in å ha det smile

volvoraggare
4 776 Inlägg
14 juli 2006
deras tejp är bra om man har rostiga skärmkanter hheehhe

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

407 Inlägg
14 juli 2006
Funderade för en stund på att köpa biltemas största bas bara för att se om den är något bra. Men efter ett tags tänkande så......njaaa

1 129 Inlägg
24 augusti 2006
Trådstartare
Jag har tänkt att köpa en 10a o experimentera med så jag kommer nog att köpa en billig biltema bas o spela skiten ur så vet ja senare vad biltemas basar går för (man får väl se om nån annan hakar på o provar nån annan högtalare lr så smile).

12 086 Inlägg
24 augusti 2006
Daniel skrev:
Sharky skrev:
Fasta nycklar, insex, torx, hylsor funkar 100.

/Göran

Torx bits med 10års garanti har jag dragit av flera, kommer inte ihåg exakta storleken med ganska stora. Det var M10 gänga på skruven.
Fast det bara att gå tillbaka och hämta nya.

Halva mitt sortiment av verktyg kommer från biltema.. Är skitnöjd med de flesta.. dock har jag samma erfarenhet som dig vad de gäller torxbitsen, de stora.. de skruvar sig och går av, även deras skruvmejsar är ingen hitt.. men resten är kanon. Ok, kamasa och bahco kanske är liite bättre i vissa verktyg men eftersom de kostar mer än dubbelt så mkt i de flesta fall så är de inte värt de, 2 biltema håller längre än 1 kamasa smile

Appropå skitverktyg, kännetecken för dåliga verktyg är saker som är blingkromade och har genomskinliga hårdplasthandtag.. se upp för sån skit tongue

129 Inlägg
24 augusti 2006
De ska va riktiga verktyg, Ironside är bra grejjer de. jag jobbar på biltema förresten, ända verktyg ja har därifrån är en blocknyckelsats (tum såklart)

Kocken
487 Inlägg
24 augusti 2006
Det vore ju inte så dyrt att testa bygga en bil med biltemas ljud....vore nästan en kul grej att prova

Solfilmsmontör
950 Inlägg
24 augusti 2006
Känns som tråden börjar urarta. Men biltema's ljud grejor skulle väll inte vara så dåliga? Är nästan säker på att jag skulle kunna kräma mer ut ur biltema prylar än ur mina gas högtalare, jvc stereo och mds baslåda. Men i vilket fall som helst så hade det varit kul o provat bygga med enbart biltema grejor (hade väll iaf inte varit så dyrt.)

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
24 augusti 2006
Måste tillägga en sak, ja å pojkvännen som jobbar inom tv, data och ljud satt å kolla på en grossist sida med basar, innan de sätter på märkena, vi jämförde dessa basar me bla jbl och nå riktigt lågbudget mäkre. samma saker men skiljer nån tusenlapp i pris, går inte så hårt efter märken utan mer efter känslan i sakerna...

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

Sök