Hej igår så fick jag en liten sladd och åkte rakt in i en grind (industrigrind) som var ca 4" tjock. Det var en gubbe som såg vad som hände och han kände ägaren till grinden. Enligt han va grinden helt jävla sne men vi var 4st som kollade och de va inte sne och gav ägaren mitt nr sen fick jag åka där ifrån. Idag ringde han och hade kollat på grinden och sa att grindstoppet hade gått sönder och ville ha ca 1000kr för de annars ringde han polisen. Dock så kostar inte ett grindstopp 1000kr typ 50kr på biltema så vad ska man göra?
Betala tusenlappen och glöm bort det. Eller neka finns det inte på bild eller film har det aldrig hänt. var väl någon polare till dig eller något som råkade ge ditt nummer;)
Betala tusenlappen och glöm bort det. Eller neka finns det inte på bild eller film har det aldrig hänt. var väl någon polare till dig eller något som råkade ge ditt nummer;)
Och riskera att åka dit för smitning??
Ja om han tycker det är mer värt än tusen spänn. Blir han dömd för smitning så ligger nog vårdslöshet i trafik nära också.
Han sa att han skulle laga de själv och då behövde ha 1000kr va e det för mening att laga en rostig jävla rutten grind. Gubben som såg de stod och prata med han och sa att jag kunde åka så det är väll inte smitning?
Betala med ett leende på läpparna. Du kom "billigt" undan endå, tänk om du skulle kört in i en annan bil när du sladda. Du får ju betala för arbetet också som gubben ska utföra, nu vet jag inte hur mycket jobb det är byta ett grindstopp. Eller så har du bara råkat ut för en grinig gamal gubbe som behöver lite deg till julklappar vad vet jag.
Aah faktist sant. gasade och den släppte loss och bakänden åkte ut släpte på gasen och fick typ kast så bilen snurra 180 gradet och stolpen tog höger framskärm