Hur laddar man upp bilder under evenemang? Jag skapar en kategori, klickar på "Ladda upp bilder här" och för upp ett uppladdningsfält. Mer hur satan bläddrar jag fram en bild? Segt att skriva sökvägen själv hela tiden.
Kollade lite i Firefox med och där ser jag vad felet är. Knappen "Ladda upp" överlappar bläddraknappen. Du kan inte förminska inputfältet lite så löses problemet.
Kollade lite i Firefox med och där ser jag vad felet är. Knappen "Ladda upp" överlappar bläddraknappen. Du kan inte förminska inputfältet lite så löses problemet.
Det var det jag misstänkte. Prova hur det ser ut nu då.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Det var det jag misstänkte. Prova hur det ser ut nu då.
Hur snittet räknas fram har ändrats, och kommer att förfinas ytterligare, ja.
okej=) det förklarar en del, fick en mindre chock när betyget höjts en smula men ingen hade röstat=). kan passa på att återigen säga att sidan e grymt bra efter "omgörningen"
Jävligt bra gjort chrizz Har inte varit inne på 2 veckor nu pga militärtjänstgöring, så jag fick ju värsta chocken Men det är snyggt och bra Fortsätt i samma stil