3419
Sök

Volvo S60 2,4T Vinterprojekt

98 Inlägg
4 december 2010
Trådstartare
Hade tänkt att gör ett litet projekt nu under vintern med S60:n.

Lista på vad som skall göras. Kommer ev. mer smile.

[x] Byte av bakdörr + lack av hela högersidan pga parkeringsskada ev. stötf bak..
[x] Tona baklyktor
[] Tona rutorna
[/] Nya fälgar Mirzam 19"
[x] Lackera täckpluggar
[/] Diverse Interiör facelift
[] Baspaket
[] Xenonkonvertera
[] Gå igenom motorn lite lätt

Kom gärna med förslag på vad jag kan hitta på för något med bilen (:.

bilder kommer när man kan laddaupp igen ...
Senast redigerat av Coff (26 december 2010)

536 Inlägg
4 december 2010
skaffa samma ljud som jag har då wink

13 Inlägg
4 december 2010
Låter nice! om du vill ha xneon för bra priser kolla www.xneonkungen.se har jag för mig det är ! riktigt bra sida! Den kommer nog bli nice ! inte tona ruterna ?

98 Inlägg
4 december 2010
Trådstartare
Ahlmark skrev:
Låter nice! om du vill ha xneon för bra priser kolla www.xneonkungen.se har jag för mig det är ! riktigt bra sida! Den kommer nog bli nice ! inte tona ruterna ?

haha bra att du sa det med rutorna hade helt glömt av det x)..

13 Inlägg
4 december 2010
Coff skrev:
Ahlmark skrev:

haha tongue beställde precis toning till min bil nu smile hoppas det blir bra big_smile

629 Inlägg
6 Inlägg
4 december 2010
gör en låda av glasfiber (så man får lite former) och inte en kantig ful låda...!!!

98 Inlägg
6 december 2010
Trådstartare
Bepponen skrev:
gör en låda av glasfiber (så man får lite former) och inte en kantig ful låda...!!!

får se om jag orkar göra en i glasfiber tongue ska ju inte vara överdrivet heller vill ha det mer cleant tongue

98 Inlägg
6 december 2010
Trådstartare
Ahlmark skrev:
Coff skrev:
Ahlmark skrev:

haha tongue beställde precis toning till min bil nu smile hoppas det blir bra big_smile

blir det säkert wink. fick du ge för toningen då ?
kommer nog beställa xenonet från "http://www.humanhabit.se/se/"

98 Inlägg
6 december 2010
Trådstartare
kalleJa skrev:

naaa wink får se vad det blir antagligen kommer det bli en 12" som jag bygger ner i skuffen samt ett steg som ligger i golvet bak med plexi skiva över

13 Inlägg
6 december 2010
Coff skrev:
Ahlmark skrev:
Coff skrev:

1220kr med frakt smile dock är det bara skivor som man hakar i i rutorna men får duga sålänge tills det dycker upp lite mer pengar smile

536 Inlägg
6 december 2010
Coff skrev:
kalleJa skrev:

naaa wink får se vad det blir antagligen kommer det bli en 12" som jag bygger ner i skuffen samt ett steg som ligger i golvet bak med plexi skiva över

okeey, nice wink skaffa en MDS fr12w, riktigt nöjd med mina smile

98 Inlägg
6 december 2010
Trådstartare
Ahlmark skrev:
Coff skrev:
Ahlmark skrev:

1220kr med frakt smile dock är det bara skivor som man hakar i i rutorna men får duga sålänge tills det dycker upp lite mer pengar smile

Funkar det med (: för mig blir det att lämna in iaf hehe tongue

13 Inlägg
6 december 2010
Coff skrev:
Ahlmark skrev:
Coff skrev:

Funkar det med (: för mig blir det att lämna in iaf hehe tongue

jaa det får det göra smile det hade ju inte gjort ont att göra det men blir lite för mkt pengar hmm

98 Inlägg
1 januari 2011
Trådstartare
Fått tillbaka bilen ifrån lack nu blev riktigt bra ! Fick även lackat stötf.b och täckpluggar (:..

Har även fått sålt mina BBS Medea så nu blir det bara att beställa dom nya fälgarna " Mirzam 19"

fortfarande problem med att lägga upp bilder i forumet så dom kommer när dom kommer haha smile

6 Inlägg
2 januari 2011
Coff skrev:
Bepponen skrev:

får se om jag orkar göra en i glasfiber tongue ska ju inte vara överdrivet heller vill ha det mer cleant tongue

e väl faen bara å klä in skiten i tyg sen då:S e väl ingen konst:)

Sök