Tjena tänkte göra som alla andra och tvångsmata en m50 motor men undrar om m5 e34 spridare går att använda i m50 motorerna eller är det fel ohm på dom spridarna? mkt tacksam för svar
okej gött att veta! äre låg ohm eller hög ohm på dom spridarna? nja men tanken är att börja med ett snik bygge på drygt 300 hk så t d borde dom ju räcka
om du byter chip till ett annat kan du slippa byta LMMen sålänge den inte "bottnar". M3 LMM ska funka med modifieringar annars, alternativt att du kör org lmm, men byter huset.
Dont take life too serious, you'll never escape it alive anyway.
Bättre pissa i stuprännan än stupa i pissrännan.
Med den effekten kan du köra original LMM. Går att trolla lite med lastaxlarna i programmet så att man får det bra! med fin dellast och allting.
En annan bra ide är att köra med en ställbar bränsletryck regulator, då det ger dig möjligheten att själv finlira blandningen lite i efterhand medan du testkör. Blir oftast mycket enklare då.
Mvh// A.Fekzen
A.Fekzen - Mycket vrid spar tid! www.fekzen.se - Mjukvarudesign av originalmonterade styrsystem. Turbochip, E85 chip mm.
ja jag har oxå för mig att man kan köra me org lmm på den effekten, men behöver man chip för att ställa t baka tändingen eller gåre bra me org? mvh Ralle
ja jag har oxå för mig att man kan köra me org lmm på den effekten, men behöver man chip för att ställa t baka tändingen eller gåre bra me org? mvh Ralle
Chipp är att rekomendera.. och då kontaktar du han som svarade för 2 inlägg sedan.. klockren att ha och göra med.