Nejdå de glömde jag inte
eller ja du fick ju nästan alla mått, mäter klart imorrn hehe
Hursom... nyss komme hem från garaget, hunne duscha och äta panpizza med men nu kommer fler bilder från ikväll iallafall
Fabian va med idag och kollade på samt gav mig några hjälpande händer när han inte höll på frysa ihjäl
Han skaka bara på huvve åt kvällens bravader, de blev ett jenz bygge yttrade han... hahaha säger jag bara
Klart som fan man skall kapa upp bilarna i fronten så de är lättmekat
Ska ju gå fort som fan att byta motor om det behövs
Hela trycksystemet inpassat och klart iallafall, skall lämna iväg lite saker på svets samt köpa nå 90 graders silicon böjjar så äre fit for fight
Bilderna får tala klarspråk
Fan va nice jonas = ) Här kommer mitt bidrag för helgens uppdateringar..
Var även förbi Dennis en sväng och fick monterat lite godis däribland PCS växelspak från vår egen goa
SPECIALSVARV.SEMjahapp motorrummet fick sig lite ny färg iallafall
kvalitetsvaruhuset på backaplan är the shit
1 lager till sen så jävlar skall allt ihop
Var även en sväng förbi godishuset i bäckebol och tro fan dem har allt jag söker
Fet 4" böj till luftfiltret, intercooler upphängning och returnippel för turbon
Svetsade även på stag på den bortkapade biten för att kunna återmontera den
Man vill ju ändå ha huvlås me tanke på incidenten längs e6an i somras med e34an mohahaha
Blocket får bli silver samt ventilkåpa vit, den lär ju inte hålla sig vit så länge men kan ju se ballt ut ett tag iallafall
Bonusbild på soppatanken och pump samt filter. Just de ja scream pipen på e34an som gick ut genom huven var ju 2.5" tunnväggigt avgasrör denna gången tjockväggit mindre rör
(BÖR SMATTRA SATAN)
Svetsade även om grenröret för wastegaten men det blev fetingfail så ingen bild kommer på det förrän det blir bra dvs då de går att montera utan att wgn tar i toppen
Som sagt var uppe hos dennis och då kom jag på att jag saknar ju bakre krängningshämmare så frågade snällt om jag fick ta en av han då han har en reservdelskombi ståendes, de gick bra men fick ju demontera själv = ) Var inga problem att plocka ut kränghämmarstaget då hela bakvagnen va på plats efter man komme på i vilken ordning och vinkel det bör göras. Fick bli grundat vitt, sen sprutlacka de vitt en gång också för lite *finish* som aldrig kommer synas mer än hos hjulinställningsfirman
Nog om min bil, lovade att uppdatera lite om dennis m5a också.
Jigg motor, låda, grenrör,
Specialsvarv.se spakställ på plats. Påbörjat inpassning av tryckrören samt även provmonterat 17" m5 fälgar för att se hur d2 bromskitet från
Streetperformance fyller ut
Det blev korta lägen må ni tro men fyfan va de kommer gå fort att banzai växla för herr jägesten, den m5an kommer veta att den lever!!!
Ser fan fett ut med precision snurran