sirmiro skrev:
'Vi klarar inte av att styra folket - så vi stryker deras möjlighet att tala.'
Så vad är då fordonsrelaterat?
Får jag blogga om att jag varit på en bandag - om jag inte själv rört ett fordon?
Detta leder till att dela upp folk i grupper - de som har fordon och då får skriva & gruppen med intresse som vill lära sig och vill ha något här att göra.
Hur i helvete ska en tjej eller kille utan bil och tidigare kunskap kunna komma in i gemenskapen om hon inte får blogga om något?
Skriva i felsökningen och fråga saker andra gnäller att det varit uppe innan?
Skriva i 'Frågor och svar' och då försöka få koll på folk?
Om min vardag med bilen handlar om stora bekymmer i övrigt som tar för mycket tid - får jag blogga om det då?
Jag vill vara ute i garaget 24/7 - men jag har varken pengar eller tid till det. Jag kämpar för att ha rätten att leva och säga det jag vill, men nu går till och med gorg ut och säger att ni ska vara diktatorer...
Stötande saker ska givetvis bort, en när folk uppenbarligen gillar en funktion, de gillar olika bloggar och det är det folk gillar som kommer upp till toppen. Det har med andra ord handlat om INNEHÅLLET, inte att man spammar mest.
Men vill ni att denna sida ska vara en sida dit man går för att skriva kommentarer som 'Haha' i forumet så visst - ni gräver er grav. Men ni vill kanske lägga ner gorg.
Ställer jag frågor om motordelar och hur folk tycker att man ska forma kanaler etc så säger alla direkt att söka ett annat forum - för att ingen ska få visa kunskap här.
Sätt in moderatorer som vågar visa vilka de är, som slutar hålla på med att snacka skit i dolda namn osv. Folk som vågar stå för det de säger när man möter dem öga mot öga. Det är inte användarna det är fel på. Det är ett kontrollbehov från admin som sedan admin inte klarar att hålla.
Men ska ni stryka rättigheterna så får man väl vistas mer på gatbilar.se, något som är jävligt tragiskt då jag gillar gorg.
Ni fick tidigare under denna dag förslag av en användare som har bloggar på bloggtoppen varje vecka att hon kunde vara med och moderera det, det kanske är en idé att fundera på.
Jag skickade ett PM för ett par månader sedan där jag erbjöd min hjälp som moderator - men jag har inte fått svar på det. Hur svårt är det att skriva 'Vi har alla moderatorer vi behöver just nu.'? Men det är väl som så många säger - gorg skiter i sina användare. Och den dagen man ignorerar sina användare börjar fallet - och när fallet börjar sjunker inkomsterna - för det är väl det som är det viktigaste för er, eller?