2998
Sök

Ang stylad inredning i volvo 850, letar och letar men hittar INGET!

2 174 Inlägg
18 december 2010
Trådstartare
tjena, håller på med ett bygge till våren här, vill ha lite inspiration och bilder på 855 inredningar som är lite omgjorda.

jag har kollat på typ alla 850is här på blocket högst rankade...dom är fina...men ingen har gjort något med inredningen typ, eller gjort för mycket plast och spackel, finns inget där emellan,

jag kör plasma mätare med mycket vitt och kolfiber i inredningen, dörrsidorna blir vita med svarta detaljer, sen kolfiber tyg längst ner och i mitten på dom där skydden.

Kan inte någon länka om ni vet någon snygg 855a där man tänkt på hela kalaset inte bara utsida eller motor?

Mvh Hagman Racing

53 Inlägg
18 december 2010
flocka intrumentbrädan big_smile

2 174 Inlägg
18 december 2010
Trådstartare
be-bobz skrev:
flocka intrumentbrädan big_smile

nej nej inget sånt det ska vara stilrent, inte japan inspirerat drifting, passar inte i en 850 tongue jag ska inte ha trimm tema utan bara awsome hah

elmia 2011 lixom..då vill ja inte va som alla andra wink

850 Inlägg
18 december 2010
vi har obyggdt inne kolla på turbodeath s sida!

Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood

2 174 Inlägg
18 december 2010
Trådstartare
940_44 skrev:
vi har obyggdt inne kolla på turbodeath s sida!

har vart inne och kikat och hitta bara någon bild på en halv färdig dörrsida som inte såg så upphetsad ut, annars var det typ utstickande...platsen mätarn satt på gilla ja inte riktigt men tur det inte är min bil hehe..
Senast redigerat av hangman (18 december 2010)

Reservdansk
6 271 Inlägg
18 december 2010
Såhär?
https://www1.garaget.org/gallery/archive/21584/983766_8ltos6.jpg

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Reservdansk
6 271 Inlägg
18 december 2010
matteponken skrev:
Det där tyckte inte jag var så speciellt snyggt

Smaken är som baken...
Petris 850R väckte iaf en hel del uppmärksamhet på Vallåkra.

2 174 Inlägg
18 december 2010
Trådstartare

såg helt okey stilrent och sådär....men ändå lite halvtråkigt.....Om man inte är bilkunnig ser det nästan ut att vara orginal. Lite mer än bara lite flockning vill jag se.

2 174 Inlägg
18 december 2010
Trådstartare
TurbOla skrev:
matteponken skrev:
Det där tyckte inte jag var så speciellt snyggt

Smaken är som baken...
Petris 850R väckte iaf en hel del uppmärksamhet på Vallåkra.

Mjo det såg okej ut...men inget jag skulle göra själv direkt jag vill ha mer show men ändå inte pokémon...

Reservdansk
6 271 Inlägg
18 december 2010
hangman skrev:
såg helt okey stilrent och sådär....men ändå lite halvtråkigt.....Om man inte är bilkunnig ser det nästan ut att vara orginal. Lite mer än bara lite flockning vill jag se.

Hela inredningen är omsydd, alla tråkiga inredningsdetaljer kläddes med tyg, det är inte vanlig flockning. smile

Reservdansk
6 271 Inlägg
18 december 2010
Vår ordförandes bil, i NordicR.
Visserligen en V70R, men ändå.

https://www1.garaget.org/archive/53/52221/46347/46347-1331019.jpg
https://www1.garaget.org/archive/53/52221/46347/46347-1331021.jpg

2 174 Inlägg
18 december 2010
Trådstartare
matteponken skrev:
en komplett v70r inredning kanske

tack men nej tack, R inredningen skiljer ju typ inget emot orginal v70 inredning några sömmar och en blå mätartavla...stilrent i en äkta R kanske men inte i en så pass ombyggd 855 som min är...vill ha något som kräver lite skillz och tid för att få ihop, inte bara köpa något färdigt och skruva dit...det kan vilken nöt som helst göra....därför jag har högglanspolerat hela motorutrymmet nu i vinter....snacka om tidskrävande...men sen när man öppnar huvven och folk förstår att man legat och gnuggat många hundra timmar så får man responsen... om de gick köpa typ färdig polerade insug skulle folk inte bli lika imponerade när dom såg det...

2 174 Inlägg
18 december 2010
Trådstartare

stilrent, men följer bilens tema väldigt bra. tummen upp. Jag kommer köra mycket kolfiber tyg och hel vita dörrsidor med svarta detaljer, sen är det redan kolfiber panel och plasma mätare, a stolp hållare m.m. kommer nog bli bra till slut. många många timmar bara...

2 174 Inlägg
18 december 2010
Trådstartare
matteponken skrev:
hangman skrev:

stilrent, men följer bilens tema väldigt bra. tummen upp. Jag kommer köra mycket kolfiber tyg och hel vita dörrsidor med svarta detaljer, sen är det redan kolfiber panel och plasma mätare, a stolp hållare m.m. kommer nog bli bra till slut. många många timmar bara...

Du har inte fattat att det är liknande den inredningen jag tipsade om va???

jo den du tipsa om var lite mer lam typ lite flockat bara, om du mena den röda bilen, Den såg halv tråkig ut, Den som hade omgjorda stolar i blått m.m var riktigt fint och UNIKT. Som sagt, det ska inte gå köpa det billigt och smacka dit det ska ta lite tid och va krävande...det sätter sin respekt hos vissa.

Sök