Lyfter tråden lite. Installerade detta på min Polares Mazda b2500 td 2006 trodde jag iallafall, kopplade in så som på bilden (bilen har 8pin) men får det inte att fungera. Har jag kopplat fel eller går det inte på denna modellen? Mazda b2500/Ford ranger 2006
Lyfter tråden lite. Installerade detta på min Polares Mazda b2500 td 2006 trodde jag iallafall, kopplade in så som på bilden (bilen har 8pin) men får det inte att fungera. Har jag kopplat fel eller går det inte på denna modellen? Mazda b2500/Ford ranger 2006
Är väl typ 0.01% chans att det funkar eller att man ska köra likadant som på vag bilarna så jag törs nog säga att nej det funkar inte.
Funkade på ett gäng vag bilar med rätt motor mellan typ 93-03 eller något och inga andra bilar
Aa okej
Snor tråden lite och frågar ifall ni fick ihop det? Har själv en Mazda b2500 - 02 som jag med kopplade in den så på utan verkan... Undrar ifall ni fick det till att funka eller ifall ni sket i det? Mvh Erik
Är väl typ 0.01% chans att det funkar eller att man ska köra likadant som på vag bilarna så jag törs nog säga att nej det funkar inte.
Funkade på ett gäng vag bilar med rätt motor mellan typ 93-03 eller något och inga andra bilar
Aa okej
Snor tråden lite och frågar ifall ni fick ihop det? Har själv en Mazda b2500 - 02 som jag med kopplade in den så på utan verkan... Undrar ifall ni fick det till att funka eller ifall ni sket i det? Mvh Erik
Vi provade så som de stod i instruktionerna och så vi trodde var rätt men de fungerade ej
Har en audi a4 tdi 1998 och kopplat in mig på pin 2 och 3 och får noll effekt. Har bara 7 pins kontakt. Men skruvar jag potentiometern åt ena hålet så dör bilen samt att glödar lampan i instrument panelen blinkar. Men går som vanligt o ryker inte... Känns som det inte är pin 2 och 3 på 7 pins kontakten..
nu har jag provat idag. och tycker det inte känns som någon mening att köra med detta. då den det inte är någon större effekt för mig och bara sotar satan. men måste säga att det är klar skillnad.
Hur mycket vred du på då?
mitten ca. ville inte vrida på förmycket då jag inte litar på alla saker i bilen än.