Funkiee: det kanske dom inte är men det är inga nyare bilar heller så man kan säga att audi är före i tiden då? skämt o sido jag har aldrig mekat audi mer än bytt bromsar på en kompis passat därav kan jag inte uttala mig om de är mekvänliga eller ej
På gamla Ådis (80/90/Coupé) med rakställd-motor (det bör väl A4 också ha ev?) så kan "väl" vika frontdetaljer åt sidan/motsvarande relativt enkelt för att komma åt alla "roliga" delar om jag ej minns fel.
Funkiee: det kanske dom inte är men det är inga nyare bilar heller så man kan säga att audi är före i tiden då? skämt o sido jag har aldrig mekat audi mer än bytt bromsar på en kompis passat därav kan jag inte uttala mig om de är mekvänliga eller ej
men inget är väl omöjligt?
Omöjligt är det inte, men är inte v6 motor jobbig o byta på?? jag kan inte mycket om audi men de är jobbiga o byta kamrem på
Omöjligt är det inte, men är inte v6 motor jobbig o byta på?? jag kan inte mycket om audi men de är jobbiga o byta kamrem på
jag kan inte heller mycket om de bilarna, om de är jobbiga att byta kamrem på så är det nog bökigt att byta topplockspackning fast det triggar mig lite, gillar utmaningar