2636
Sök

Kicker solo X , intresant?

12 Inlägg
27 december 2010
Trådstartare
ChriZtoffer skrev:
Tänk på att du står som ansvarig för garantier och dylikt om du importerar. Sen så om man nu vill ha bättre priser på grejerna så kan man ju importera själv från t.ex. CarAudioSecurity som har sjysta priser på det mest och relativt billig frakt. Eller så stödjer man dom Svenska handlarna, det brukar löna sig i längden.

jooh jag vet och just därför vill jag ha garanti från  dom jag köper för att kunna ge garanti
de är bara googla så får du bättre pris än CarAudioSecurity och jag ska försöka få så de bli lägre ändå. värt o försöka

7 276 Inlägg
27 december 2010
ChriZtoffer skrev:
Tänk på att du står som ansvarig för garantier och dylikt om du importerar. Sen så om man nu vill ha bättre priser på grejerna så kan man ju importera själv från t.ex. CarAudioSecurity som har sjysta priser på det mest och relativt billig frakt. Eller så stödjer man dom Svenska handlarna, det brukar löna sig i längden.

Sen att dom som säljer grejerna kan hjälpa en med lådbygget osv är ju ingen nackdel wink

2 656 Inlägg
27 december 2010
ChriZtoffer skrev:

framför allt genom att handla genom dom svenska åf så får man ofta riktigt bra service för killarna som håller på med detta har ofta ett eget intresse i det hela

den servicen är jag iaf villig att betala för

1 785 Inlägg
29 december 2010
Zornig skrev:
jag har funderat på att importer kicker solo X basar o slutsteg och sälja till schyssta priser så tänkte kolla om de finns nått intresse av kicker solo X basar o slutsteg.

tänka importera dom här

Kicker Solo X 12

Kicker 2-Ohm Solo X 18

Kicker 4 OHM 18

Kicker 2500-Watt Class D

de kanske finns nån som vet vad dom kostar att köpa i butik? har inte hittat nån stans att köpa dom...

Kicker Solo X 12 är en trög driven bas. Om man jämför med vad som finns på marknaden för samma pengar kan du få mycket bättre prestanda och pengar över till slutsteg.

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

4 074 Inlägg
29 december 2010
dbjanoz skrev:
Zornig skrev:
jag har funderat på att importer kicker solo X basar o slutsteg och sälja till schyssta priser så tänkte kolla om de finns nått intresse av kicker solo X basar o slutsteg.

tänka importera dom här

Kicker Solo X 12

Kicker 2-Ohm Solo X 18

Kicker 4 OHM 18

Kicker 2500-Watt Class D

de kanske finns nån som vet vad dom kostar att köpa i butik? har inte hittat nån stans att köpa dom...

Kicker Solo X 12 är en trög driven bas. Om man jämför med vad som finns på marknaden för samma pengar kan du få mycket bättre prestanda och pengar över till slutsteg.

Verkligen....

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

Sök