Synd det stulade så för dig, när det fanns fäste för att åka fort. Vad hade du i 60 fötter? Såg ut att gå iväg duktigt kvickt. Värre axlar och på`t igen bara! Tack för lånet av märkpennan!
fick 1.9 nånting men då gick axeln av innan 60 fot. första fick ja inge papper på. men den va mycket snabbare. ja axlar är beställda.
Då har dom nya axlarna trillat in och ja skulle börja montera, och självklar så va den ena knuten fel. satan vad less man blir när man ska börja montera nya grejor och de är fel.
men de är bara att beställa en ny direkt om man ska hinna köra nå i sommar.
Kommer att anmäla mig till kjula nästa helg för då hoppas ja på att ja fått rätt knut. och så hoppas vi på en 9a!!!!
kan du inte berätta lite mer om hur du gjorde Växellåds bytet? vad kör du med för låda nu? vad behöver man mer för saker runt omkring ? funderar på att uppgradera till en annan låda på min!
kan du inte berätta lite mer om hur du gjorde Växellåds bytet? vad kör du med för låda nu? vad behöver man mer för saker runt omkring ? funderar på att uppgradera till en annan låda på min!
Ja de kan ja försöka göra. har ju lyft så ja kan ju försöka ta lite bilder.
NU har ja varit och fixat bilen inför tävlingen fåttt ditt axlarna äntligen..
Så nu jävlar ska 9an jagas,, Trodde ja. kommer hem och ska baka in i garaget så hoppar växellådslänkaget åt helveta så ja bara får i 3an,4an 5an och 6an. så de är bara att up med den i lyften igen.