Lindgren_ skrev:
Det är vell inte så lustigt att man skriver sånna grejer?
Nästan alla företag har liknande om ni läser..
och varför har man det??????
Vem fan beställer stolar sen kommer han på nej det kommer blinka lampor om jag monterar dom i min bil då kanske jag slipper hämta ut dom? då tar man telefonen och ringer och bestämmer nått med företaget istället för att skiter i att hämta ut dom..
För vad händer då?
stolar ca 500kr i frakt + 500kr i retur frakten dvs 1000kr för firman som skickat.
sen som det står om det är beställningsvaror tar dom extra % det är helt rätt..
tänk om man köper hem ett avgassystem för 34000 till en nissan sunny.. vem fan köper det istället? Inget.. då har man gjort en skaplig back affär som har tagit hem det..
Kanske ett dåligt exempel men ni fattar..
OBS jag har inget för ridetech snarare tvärt om..
Om man är ett seriöst företag som är mån om sina kunder hittar man inte på att man spårar IP-adresser.
Kan du möjligtvis länka till ett annat internetföretag som har detta i sina villkor? detta är det första företaget som jag sett detta villkor hos.
M-gustafsson skrev:
Helt rätt Lindgren. Äntligen några som kan något innan man skriver
Det är många som skriver efter vad de har sett andra skriva tex. att det är ett oseriöst företag utan att ha några som hellst erfarenhet av det själva. Jag e nöjd med mina grejjer ifrån Ridetech!
Det ska bli kul att se dina kommande inlägg, du känns som en bluffanvändare.
Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!