3210
Sök

Bmw e36 -> Skyline R34

824 Inlägg
10 januari 2011
Fy faan vad smaklöst! stackars bmw!

338 Inlägg
10 januari 2011
Works skrev:
Har man inte möjligheten att äga äkta varan så bygger man sig en kopia.

är den vällbyggd och man lakt ner tid och pengar så tror jag den är dyrare än äkta varan:D

Audi S4 SuperCharged

158 Inlägg
10 januari 2011
Haha, håller med RinorGDI, i slut ändan kostar nog fan denna mer än nån japs importerad skyline..

Synd att förstöra en bmw på det sättet bara, bättre han lagt ner pengarna i motorn och kört ifrån Skylines istället för att försöka smälta in bland dem.. galen kille helt klart

För att bli gammal och erfaren,
Måste man ha varit ung och dum.

338 Inlägg
10 januari 2011
tycker samma robbs bätre o lägga ner den tiden och dom pengarna på att göra den bmw till ett monster inte en katt:D

Audi S4 SuperCharged

egen företagare
630 Inlägg
10 januari 2011
DusanMandick skrev:
pzymon skrev:
ska man göra det, gör det rätt

Mr. dubbelmoral som kör gt-t med gtr look. de är ju också wannabe ? smile

Jag har förklarat detta i denna tråd

2 982 Inlägg
10 januari 2011
Works skrev:

"gillar" detta inlägg asså smile

samma sak gäller förövrigt de som sätter M3 märket på sina 318 E36or eller
R märket på sina V70/855or...
S4 på sina vanliga A4or,
GT-R märket på en vanlig GT.. ja även detta kvalar in..
cant afford it? -> dekaltrim for those who wants to imagine

själva bygget i sig var väl katastrofalt men man undrar .. varför?!? men jag gissar på works slutsats.
Senast redigerat av Rock-Star (10 januari 2011)

2 982 Inlägg
10 januari 2011
Works skrev:
Nej jag tar inte illa upp jag tar bara illa vid mig om man sätter GT-R loggan på en bil som inte är det, det är som att sätta R loggan på en 850 GLT eller M3 logga på en vanlig 3 serie.

haha skrev exakt samma sak..

2 982 Inlägg
10 januari 2011
Thunderbird88 skrev:
Kul att alla som äger olika bilar tycker det är intressant att ge sig in på detta.

Alla 3 Skyline ägare som har skrivit i tråden var varit fruktansvärt negativa big_smile
Tar ni illa upp eller vad?`lol

jag förstår dem, de har lagt bra med pengar på sina bilar.. sen kommer en E36 ägare och i stort sett smutsar ner skylines värde. ja menar.. på en bilshow där denna fejk fattiga bilen kanske visas... ska den då visas upp med andra äkta skylines? nää jag anser att den hör hemma bland legobitarna.
jag är ingen skyline ägare men det finns inget positivt att hämta ur detta bygge mer än att killen borde besöka banken och ta ett bättre lån än att skapa en illusion.

om killen bygger denna för sin egen skull. -> creds till honom.. ( men hur stor är chansen att han bygger denna för att låta ligga i garaget? ) - han förnedrar sig själv.
men att sen köra runt och visa upp sin fejk bil... han lär bli förnedrad.. inte bara av andra skylines men utav andra bilar med fler hästar än 150hk då killen lär vara försiktig om sin tapetklistrade front, att den inte flyger av när andra bilar susar om honom.

hursomhelst blir denna en RIKTIGT sleeper.. som aldrig vaknar.. HAHAHA
Senast redigerat av Rock-Star (10 januari 2011)

Hobby Fotograf
650 Inlägg
10 januari 2011
Rock-Star skrev:
Works skrev:

S4 på sina vanliga A4or,

själva bygget i sig var väl katastrofalt men man undrar .. varför?!? men jag gissar på works slutsats.

Jag brukar i själv göra exakt tvärtom tycker det är SÅ mycket roligare. Om man kanske har en 850r/t5 och sätter på kanske SE/GLT eller liknande big_smile

Drygare än Yes
112 Inlägg
10 januari 2011
Hehe. vilken ja folk har för mycket tid över. lol

2 982 Inlägg
10 januari 2011
ProXem skrev:
Rock-Star skrev:
Works skrev:

S4 på sina vanliga A4or,

Jag brukar i själv göra exakt tvärtom tycker det är SÅ mycket roligare. Om man kanske har en 850r/t5 och sätter på kanske SE/GLT eller liknande big_smile

även detta är ju "DEKALTRIM" så det skriker om det. varför måste man "ljuga" om sin bil...?
"hej jag hade lite fler hästar än en 140hk sugis..." - "så jag tog då på racet"..

ex. torpis bygge på 600hk(minns inte exakt) i en S40.. -> NOW THATS A TIGER!  och helt ok med dekaltrim.
bilen avviker helt från vad man kunnat förväntat sig. då en T4 levererar 200hk.......en chiptrimmad ger 250.. men 600hk är mer än vad man kunnat förvänta sig.

Vestfold chiptuning Stockholm
2 405 Inlägg
10 januari 2011
Jävlit bra byggt må jag säga men snyggt njae.. där emot ball..
Fan kanske ska kasta på ett par lambo emblem på min audi?

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

Drygare än Yes
112 Inlägg
10 januari 2011
psyco skrev:
Jävlit bra byggt må jag säga men snyggt njae.. där emot ball..
Fan kanske ska kasta på ett par lambo emblem på min audi?

Hehe, ja se om det går fortare då.

Hobby Fotograf
650 Inlägg
10 januari 2011
Rock-Star skrev:
ProXem skrev:
Rock-Star skrev:

S4 på sina vanliga A4or,

även detta är ju "DEKALTRIM" så det skriker om det. varför måste man "ljuga" om sin bil...?
"hej jag hade lite fler hästar än en 140hk sugis..." - "så jag tog då på racet"..

ex. torpis bygge på 600hk(minns inte exakt) i en S40.. -> NOW THATS A TIGER!  och helt ok med dekaltrim.
bilen avviker helt från vad man kunnat förväntat sig. då en T4 levererar 200hk.......en chiptrimmad ger 250.. men 600hk är mer än vad man kunnat förvänta sig.

Nej men menar att det är lite kul när folk tror "jaha han tar jag lätt han har ju bara 140 sug hästar" Och så har man igentligen 225hk och kör ifrån dom så blir folk oftast förvånade och det är kul. Tycker iallafall det är mycket bättre än att sätta SE/GLT på en R/t5 än tvärtom och betydligt mycket roligare.

2 405 Inlägg
10 januari 2011
håller med ProXem häldre förvänta sig mindre och bli tagen med storm smile

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
10 januari 2011
Ni två som verkar vara så negativa.

Killen som byggde om en vanlig Audi till en S1 hillclimber sak (vet ej vad dom riktigt heter). Ska man säga där också att om man inte har råd med äkta varan så ska man låta bli?

Eller jag som bygger om min bil från LX (Luxury) till SC (Sport Coupé), är det också fel?

Men det såg ju faktiskt inte så dumt ut, lite löjligt men det var ju välbyggt. Ser hellre en sådan än en Volvo 740 som är "stylad" med baslåda big_smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

613 Inlägg
10 januari 2011
Thunderbird88 skrev:
Ni två som verkar vara så negativa.

Killen som byggde om en vanlig Audi till en S1 hillclimber sak (vet ej vad dom riktigt heter). Ska man säga där också att om man inte har råd med äkta varan så ska man låta bli?

Eller jag som bygger om min bil från LX (Luxury) till SC (Sport Coupé), är det också fel?

Men det såg ju faktiskt inte så dumt ut, lite löjligt men det var ju välbyggt. Ser hellre en sådan än en Volvo 740 som är "stylad" med baslåda big_smile

Håller med dig. Men man gör fan inte om ett bil märke till ett annat bil märke...

338 Inlägg
10 januari 2011
håller me dig peter2008 att om man gör en audi a4 till s4 med kjolpaket runt om osv...det är inte fel så länge man stannar inom märket men att göra den till annat märke de e fel och riktigt fult min mening det handlar inte om att vara negativ eller positiv utan att ej överdriva

Audi S4 SuperCharged

613 Inlägg
10 januari 2011
RinorGDI skrev:
håller me dig peter2008 att om man gör en audi a4 till s4 med kjolpaket runt om osv...det är inte fel så länge man stannar inom märket men att göra den till annat märke de e fel och riktigt fult min mening det handlar inte om att vara negativ eller positiv utan att ej överdriva

Jo sant bara man håller sig till sama märke så kan man styla hur fan man vill. Men när man gör om en bil till ett annat märke då är det fan sad Har man en Bmw eller annan bil och vill ha en annan så köp då fan inte paja en annan bil bara för att göra om den fattar mig inte på pers som gör det. Fan köp lego och mixa med det big_smile

338 Inlägg
10 januari 2011
HAHAAH visst håller med dig till 100% men va fan de finns allt annat på denna jord så varför skulle inte sånt här existera

Audi S4 SuperCharged

Sök