hänt lite idag också gjort iordning bromsarna fram på den då den började dra som fan när man bromsade monterat fronten monterat ihop den invändigt igen nu när mattorna är ny tvättade å fina... bytat bakljusena börjat skissa på pump fästen till dom dubbla 044orna kollat lite på plats till elservon mm
också lite bilder får väl ta och strycka lite färg på bilen sen en dag också
Väldigt snyggt och fräscht det blev med klädseln utsidan är kanon den med
ja den blev trvlig invändigt nu riktigt skoj att kunna sätta sig i den fin klädd nu också ja nu e det väl egentligen bara tid som saknas till att lägga i maskinen och så småning om lacka bilen så den ser repektabel ut!
inatt kl 00:52 fick jag mig en liten flicka till så nu har man ju ro och tid till att vara i garaget igen så när jag och min andra tös kom hem ikväll efter att hon fått träffa sin lilla syster så var det bara till att ta in audin i garaget igen så nu är maskinen ute och den nya ska in så imorgon eftermiddag fortsätter detta så om jag hinner få slangarna tills fredag så startas den andra maskinen upp på lördag när man är lagom i fas efter 2 studenter på fredagen
lite bilder från dom 2,5 timmars skruvande det blev ikväll
Tycker jag känner igen den röven på Audin du bor inte väldigt nära en Retro Bensin mack där det brukar stå jänkare parkerade utanför?? om man kör småvägarna till trelleborg??