Jag skall beställa en bakaxel från Bakaxel.se, närmare bestämt en renoverad 1031a med torsen diff. Har blivit tillfrågad utav företaget om jag har ett plåtlock (h-mätare) eller alulock (abs).
Och vilket jag har, har jag verkligen ingen aning om. En polare till mig trodde att jag hade alu.. och det är ju inte speciellt tungt.. så det lutar ju åt det..
har ingen aning men att titta under bilen är väll inte så svårt ??
Vadå titta under bilen? Det står inte " Aluminium lock " på bakaxel locket om du trodde det har en lös bakaxel som är rasad som ligger och en som sitter på, Ingen som vet hur jag får reda på det ?
har ingen aning men att titta under bilen är väll inte så svårt ??
Vadå titta under bilen? Det står inte " Aluminium lock " på bakaxel locket om du trodde det har en lös bakaxel som är rasad som ligger och en som sitter på, Ingen som vet hur jag får reda på det ?
men är de alu är den garanterat o lackad å metall lackad å antagligen rost.
har ingen aning men att titta under bilen är väll inte så svårt ??
Vadå titta under bilen? Det står inte " Aluminium lock " på bakaxel locket om du trodde det har en lös bakaxel som är rasad som ligger och en som sitter på, Ingen som vet hur jag får reda på det ?
men är de alu är den garanterat o lackad å metall lackad å antagligen rost.
Inte för o vara så, men jag förstår inte riktigt vad du menar....