2487
Sök

Hjälp med att väjla slutsteg

16 197 Inlägg
14 januari 2011
big-jepp skrev:
evilaudio skrev:
greif10 skrev:
big -jepp oki  då vet ja .. ja kör med två banner batteri..

evilaudio ja tävlar i de... tycker dom funkar ganska bra.. har kommit upp i ca 138.5 med dom.. dom ska klara lite över 140 db sägs de..

vet inte hur många såna basar jag limmade om magneterna på när BRL sålde dom.. magneterna släppte från korgen å skrammla som faan.

138.5 med 2st 15" e ju inte mycke å hänga i gran.

evilaudio har aldrig hört denna basen, men med rätt steg och bra låda borde man kunna pressa dessa basar en bra mycket högre än 138?
har du själv testat dom?

kollar man bara tex på basarna värden så ser man att de e byggda för sluten låda.. sluten låda å spela högt brukar inte gå hand i hand.

jo ja har testat dessa lanzar basar....  BRL sålde ju dessa förut.  ja har jobbat på BRL som montör.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

3 187 Inlägg
14 januari 2011
evilaudio skrev:
big-jepp skrev:
evilaudio skrev:

vet inte hur många såna basar jag limmade om magneterna på när BRL sålde dom.. magneterna släppte från korgen å skrammla som faan.

138.5 med 2st 15" e ju inte mycke å hänga i gran.

evilaudio har aldrig hört denna basen, men med rätt steg och bra låda borde man kunna pressa dessa basar en bra mycket högre än 138?
har du själv testat dom?

kollar man bara tex på basarna värden så ser man att de e byggda för sluten låda.. sluten låda å spela högt brukar inte gå hand i hand.

jo ja har testat dessa lanzar basar....  BRL sålde ju dessa förut.  ja har jobbat på BRL som montör.

jo jag vet att du har jobbat där, men visste inte att brl har sålt dessa smile men om TS byter steg så kommer dom spela högre, nu driver han dom i 4 ohm med ett D1 steg som ger 800 watt rms, det är väldigt lite..

16 197 Inlägg
14 januari 2011
big-jepp skrev:
evilaudio skrev:
big-jepp skrev:

har du själv testat dom?

jo jag vet att du har jobbat där, men visste inte att brl har sålt dessa smile men om TS byter steg så kommer dom spela högre, nu driver han dom i 4 ohm med ett D1 steg som ger 800 watt rms, det är väldigt lite..

jo de e klart att de kommer spela högre.. men fortfarande är det inga "spela högt basar"..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

3 187 Inlägg
14 januari 2011
evilaudio skrev:
big-jepp skrev:
evilaudio skrev:

jo de e klart att de kommer spela högre.. men fortfarande är det inga "spela högt basar"..

haha, nej det e klart wink

Sök